pátek 24. srpna 2012

Úkoly s čísly


Dřevěná čísla jdou Jendovi moc dobře.


Za každé číslo dostane malý kousek Kinder vajíčka.


Puzzle složené ze 3 kousků už mu nejde.


Ale nechá si poradit a ukázat JAK NA TO....




...a tak s mojí pomocí složí několik čísel.



Spočítá rybičky....



..a nezapomene každé číslo uklidit do krabičky...


Je to šikovný a pracovitý kluk.
Nesmí se nudit a strukturované úkoly jsou (občas) prima náplň času.


Odměnit se čokoládou.... komu by se to nelíbilo, že?


Alespoň něco má po mamince. :-P



Občas se čertí, ale pořád tak nějak v normě....



A nakonec mě překvapil - SÁM OD SEBE mi nabídl kousek čokolády.


Je vidět, že výchova nese své ovoce.


Díky Bohu.

12 komentářů:

  1. Ahoj Amali,
    to sa muselo krásne počuvať, ked ponukol čokoládku....krásny den prajem Anička

    OdpovědětVymazat
  2. Šikula:-)
    ...jste ještě v nemocnici? Můžeme ještě posílat na nemocniční adresu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MIAU, já nejsem v nemocnici, je tam moje kamarádka. Ještě pořád...

      Vymazat
    2. Jejda já jsem pakoš:-) Říkala jsem si, že mi to nějak "nesedí", to je tak, když dělám (čtu) deset věcí najednou...Zrovna včera, když jsem šla s tím pohledem z papírnictví, tak jsem dumala nad tím, jak můžete být v nemocnici a zároveň doma s Jeníčkem, no a stalo se to, že jsem vyšla z papírnictví s nákupním košíkem a všimla jsem si toho, až když mi bylo divné, že na mě všichni tak zírají! Asi není obvyklé promenádovat se po centru města s košíkem:D Když jsem si to ale uvědomila, byla už jsem od papírnictví pěkně daleko, domu to bylo blíže, tak jsem palášila dom, rudá jak rak. Dneska jsem byla košík vrátit a paní prodavačky se dost divily:D Vážně nechápu, jak jsem mohla ujít tak daleko a ničeho si nevšimnout, protože když jsem si uvědomila, co nesu, neslo se mi to dost nepohodlně:) V pondělí ten pohled pošlu!:-)

      Vymazat
  3. Je to stará známá pravda, že kdo si hraje - nezlobí. :-) Na Jeníčkovi, je vidět, že pracuje se zaujetím a je to zlatíčko, že se podělí i svou odměnu, vždyť vlastně, maminka taky pomáhala. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Na těch fotkách vypadá Jeník tak vyspěle a rozumně. Roste neuvěřitelnou rychlostí. Je to šikula!

    OdpovědětVymazat
  5. Je to šikulka! Jde mu to moc dobře, musíš na něj být pyšná. Je to hodný kluk!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marci,všechny fotky jsou moc hezké.Je vidět jak se Jeníček pěkně soustředí a baví ho čísla.Nejhezčí je fotka,kde Ti Jeníček podává kousek čokolády,má tam pěkně vidět oční kontakt.Je znát vaše práce/myslím Tvoje a Jeníčka/,dělá pokroky.Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Je úžasné, jak vám to spolu jde a jaké dělá Jeníček pokroky!

    OdpovědětVymazat
  8. Moje vnučka měla jeden čas mánii že všechno nabízela, i dobroty které jinak má ráda. Ale už ji opustilo. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Je to pěkný kluk, líbí se mi ty všelijaké úkoly, co dostává a jeho malování stromů v dalším příspěvku.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...