pátek 3. srpna 2012

Předání kytky


Jenda je na táboře, tak se vracím do archívu:
Fotky z 8.5. 2012


Šárka vzala Jendu na pár minut ven a donesli mi kytičku.
Jenže ve dveřích na Jendu promluvil manžel a Jenda se schoval pod postel.


Kytku zahodil a odmítal mi ji předat.





Šárinka ho přemlouvala.
Jenda seděl na posteli, zavíral oči.... a dělal, že neslyší.



Chtěl na kytku šlapat, ale to jsme mu nepovolily.




Šárka mu kytičku dala znovu do ruky....


..Jenda pořvával....

...a tvářil se jak boží umučení....





Nakonec kytku vrátil Šárce, tak jsme ho déle netrápili a vzala jsem si kytičku od ŠÁRKY.

6 komentářů:

  1. Marcelko, to jsi přesně vystihla - tvářil se jak boží umučení, musím se smát, tak jako často u tvých vtipných komentářů k fotkám. :-) Týden bez Jeníčka utekl jako voda a za chviličku si pro něj pojedeš. Jestlipak se mu tam líbilo?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, na táboře se mu líbilo, ale říkal, že už tam nepojede. (Samozřejmě že pojede zase za rok, pokud to půjde.)

      Vymazat
  2. Je to od nich moc milé, že Ti přinesli kytičku. Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásnu kytičku ti priniesli. To je dobré, že sa Janík učí priniesť mamičke pozornosť. (aj keď mi je jasné, že to zorganizovala Šárka, ale je to krásne)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvářil se jako boží umučení...
    Ale stejně mi připadá, že na fotografii pod tím nápisem mu cukají koutky šibalstvím.
    Ale kytičku udělala Šárka moc hezkou. Nebude aranžérkou? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musí to být náročné vypozorovat, co Jeníčka může vyvést z míry. Ale je šikovný, že ji nakonec nezašlápl a v klidu předal dál.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...