neděle 26. srpna 2012

Samotné koupání


Jenda sice křičí: "Nebudu se koupat!!! NIKDY!!!"


....ale samotné koupání už probíhá v klidu.
Většinou trvá jen nezbytně nutný čas. Jenda je ve vodě tak minutu nebo dvě. Oplachuji ho hrnkem vody. MUSÍ přesně vědět, KOLIK těch hrníčků bude a pečlivě si to hlídá....
Jinak na sebe nenechá sáhnout ani nechce "drhnout" tělíčko žínkou.
A  pak už se dožaduje vyndání z vody.


Tentokrát byl ve vodě alespoň 15 minut.
Podařilo se mi sehnat barevné fazolky s překvapením.


Fazolky byly celkem čtyři.


Dvě jsem mu dala hned a dvě čekají na příští koupání.



Jenda z nich byl nadšený.


Byla v nich schovaná zvířátka a zvířátka má Jeníček rád.



Chvilku si opičku s krokodýlem dával na kolínka, pak se je snažil přidělat na vanu....


...poléval je vodou....



...a dával jim napít vody z hrnečku...

Oblékám ho poslední roky v ložnici na své posteli a protože už ho nemůžu unést, tak chci, aby šel sám.
Chvíli mu trvalo, než to pochopil a "přijal", přece jen byl zvyklý, že ho z koupelny odnáším a změny nemá rád.
Ale už si na to zvykl.
Jen odmítá šlápnout bosou nohou na podlahu, tak mu dělám cestičku z ručníků....


Budu se muset podívat po dalším fazolkách, tentokrát bylo koupání prima pro oba....jen už si nepamatuju, kde jsem na ně "přišla".


10 komentářů:

  1. Tak až si vzpomeneš, kde jsi je sehnala, dej vědět :-) Taky se mi to líbí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Cestičky z ručníků, to by se mi taky líbilo. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ono ho to koupání asi zdržuje od jiných, důležitějších věcí a taky to dá spoustu práce, slíkání, utírání a nové oblékání a nepomáhá ani to, že mu maminka se vším pomáhá. ;-) Ta zvířátka se mi taky moc líbí, musí být prima pozorovat, co se z toho vajíčka vyloupne. :-))

    OdpovědětVymazat
  4. a nebo hned u zdroje - kromě fazolek mrkněte i na "bublíky" :-)
    http://www.thebeanpeopleshop.cz/fazolky-do-vany/c-1112/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je super věc, ty fazole. :-)
    Ale s tím koupáním, že se nebude koupat nikdy, to mi strašně moc připomnělo naší Niku. Ta ještě chodí po obědě spát a vždy, když dojí, tak říká:"Spinkat. Vůbec. Nikdy." :-DDD
    Pak jí odvedeme do ložnice, zavrtá se do peřin a během chvilky spí. A toto se odehrává každý den! :-)
    Mějte se krásně Amélko. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé to je hezké. ty fazolky

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé, neidvím se, že se koupal rád. Ty fazolky jsou úžasné, u nás jsou k dostání a jen vidím takov=é obyčejné třeba olejíčky do vany nebo "konfetky" které se po namočení rozpouští... ale nic, co by takhle udrželo dítě, s čím by mělo zábavu.
    Pamatuji si, že jako malá jsem měla taková zvířátka na vodu, místo pusy byla dírka a ve vaně se do nich napustila voda a pak při každém zmačknutí stříkala voda... což je možná dobrá zábava na léto ven, nikoliv do vany, neboť bys vodu měla všude... :))

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...