sobota 25. srpna 2012

Spojovačky na iPadu


Manžel šel po obědě spát, Eliška pro změnu ještě nebyla vzhůru, a tak jsme se s Jendou bavili po svém.


Vymýšlela jsem mu nové hry na iPadu.


Má rád čísla, tak jsem zkusila spojovačky.
Ty papírové ho (zatím) neberou.


 Jenda nepochopil, že má spojovat ty tečky u čísel a když jsem ho chtěla opravovat, začal se vztekat.


Někdy je lépe afektům předcházet.


Tečky nejsou důležité.



A tak jsem puntíky nedělala a spojovačky se Jendovi líbily.


Udělal několik podobných úkolů ...


...a pak jsem zase vymýšlela další.



Jendu to bavilo a já jsem přišla na chvíli na jiné myšlenky.



Přejeme vám krásný sobotní den...


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...