středa 1. srpna 2012

Jenda a jablíčko



Fotky jsou z 30.6. 2012


Tehdy jsem Šárce kupovala dárek k svátku....



...a v obchodě jsem objevila tohle jablíčko.


Připomnělo mi dobu mého mládí.


Jako dítě jsem měla červené...


Jendovi jsem dala  pár mincí....


Chvíli si je prohlížel...



..a po několika marných pokusech pochopil princip.


Dát korunku, zmáčknout čudlík....


...a vyleze červík, který minci sní...



Pak zase vysypat....



....a může pokračovat dál...


Na chvilku se zabavil i pohazováním a přesýpáním penízků....
Bavilo ho to asi dvacet minut, na něj úctyhodný výkon.

Jen škoda, že od té doby už ho jablko zase nezajímá....

13 komentářů:

  1. Taky ho máme doma, Luki ho dostal až mu bylo deset, do té doby se to nedalo sehnat :-) Nejoblíbenější hračka neteří a synovců, akorát na ten zvuk u toho už začínám být alergická :-))
    A jako dítko jsem taky měla červené :-))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Reaguju na článek z 31.7.. - Hraní s Eliškou.
    Ameliin život přestává být únosný. Pochopila jsem článek tak: K.si ho přečte, i když Am. prosí, aby nečetl (a zrovna jo), nějak zareaguje, vyjádří se, nějak se to rozsekne. Ale nic.
    Přišla řada komentářů, všichni s Amelií cítíme, podporujeme ji, radíme jí. Zeptala jsem se Am. kolik lidí denně čte její blog.
    A teď pozor! Proč to píšu:
    Kdyby KAŽDÝ, kdo si tu přečte článek, POSLAL POUHÝCH 100 KORUN, měla by Amelie něco do začátku, který bude zlý (po všech stránkách). Alespoň materiální starosti by byly menší. Později určitě dostane peníze po vypořádání s manželem, nějakou sociální podporu, alimenty, výživné ... Ale TEĎ potřebuje na podnájem! Celý svět stojí na penězích! Rady jsou dobré, soucit je důležitý, virtuální účast skvělá, ale teď prosím, pomozme každý jednou stokorunou (může jich být i víc :-))
    Číslo účtu Amelie je uvedené v článku Jak nám můžete pomoci z 1.července 2012
    Děkuji za jakýkoliv váš počin.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko,konečně to tady někdo vzal za správný konec a Am.začátek.
      Chodím k Am. na návštěvu stráášně dlouho,a kdybych měla jen občas třeba přinést kafe,už by to stálo majlant.:))
      Takže zítra pošlu pětikilo, a Amélko,i kdybys nenašla tu odvahu se osamostatnit,nevadí......je to za kafe.
      A za velkou školu života. Tvrdím,že tvůj blog by se měl stát povinnou četbou na ZŠ. Ubylo by netolerance,rychlých soudů a škatulkováni?
      Věřím,že ano. Amélko,děkuji.
      Slávka,Ostrava

      Vymazat
    2. Dobrý nápad. Posílám!
      Tak kolik nás bude? :-)

      Vymazat
    3. Jitko, máš naprostou pravdu. Jdu to poslat. Jana

      Vymazat
    4. Přidávám se.Moc bych Marcelce a dětem přála lepší život.Tu odvahu bude muset sebrat sama, v tom jí nikdo pomoct nemůže,tak aspoň takhle přispěju.
      Jitka I.

      Vymazat
  3. Jablíčko neznám, ale vypadá to legračně. Krásný den, Maci. Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé, tak to je boží! Moje sestřenice také mívala jablíčko červené a já si vzpomínám, že se mi strašně moc líbilo a že jsem také jedno chtěla. :-)
    Ale naštěstí mi ho sestřenka půjčovala, tak jsem pak už na mamince žádné nesumrovala. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale krásné jablíčko:)))

    OdpovědětVymazat
  6. To jablíčko jsem také neznala, je to zajímavé, ale na Jendu je přece 20 minut výkon! Já vím, ale co dál, že?

    OdpovědětVymazat
  7. Taky máme :). koupila jsem holkám, protože mi to připomnělo moje dětství,ale moc je to nebavilo.jen když to dostyly, byla u nás rodina, tak každého "napálily" a už se penízek nevrátil :)

    OdpovědětVymazat
  8. Reaguju na komentář Jitky T. Výborný nápad. Zřídila jsem trvalý příkaz. Prosím Amélii, aby mi sdělila, jestli to bude fungovat, v popisu by mělo být jaaquarius.

    OdpovědětVymazat
  9. Myslím, že Jeníček docela vítá nové a nové věci. Všechno prozkoumat, zabavit se.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...