pondělí 6. srpna 2012

Spolupráce s čuníkem


Jenda hraje rád hry na iPadu.
Nejraději má šmoulí vesničku a pěstování plodin.


Nikdy si nezapomene doběhnout do ložnice pro čuníka.


V ložnici popadne deku, dudlíky a čuníka....


...a s radostným úsměvem spěchá do obýváku.


Pak ho slyším, jak volá na čuníka:
"Čuňajs, dej tam něco..."



A tak čuník vybírá... jednou skládají puzzle - třeba jahodu...





... meloun nebo třešinky.... jindy zase hrášek nebo papriku.





Chvíli si spolu malují...


...nebo vybírají v řadě, co tam nepatří....







Počítání jim jde docela dobře.



V těchto složitějších hrách potřebuje Jenda radu a od čuníka si poradit nechá.


Ode mě ne....


Když si chce dát čuník (maminka) pauzu a chvíli si odpočinout, Jenda hned natahuje ruku a láká čuníka k další spolupráci....


Komunikace přes čuníka mě NIKDY nepřestane fascinovat.


Jsem ráda, že jsem na ni před 3 lety "omylem" přišla...¨

5 komentářů:

  1. Musím to být náročné zaměstnat Jeníka celý ten jeho dlouhý den, ale pak ta radost, když se Ti něco obzvláště povede. Je opravdu zajímavá ta komunikace s čuníkem, ale díky Bohu za ni.

    OdpovědětVymazat
  2. Oslovení "čuňajs" mě vždycky rozesměje.To je tak domácky milé. A hlavně že má čuňajs výdrž :-))

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou ale úžasné hry! A jak tak koukám, mě by to taky bavilo :-) Jeníček je moc šikovný, rychle se na iPodu naučil pracovat.

    OdpovědětVymazat
  4. Jeničkovi to s čuníkem jde báječně :)

    jen houšť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čuňajs je skutečný všeuměl. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...