pátek 20. ledna 2012

Barevné destičky podruhé


Barvy pomocí "kouzelných" obdélníčků jsme trénovali skoro 2 měsíce.


Teď si myslím, že Jenda barvy zvládá, i když používá své výrazy: sněhová, krtková, čuníková, sluníčková....


Včera večer v postýlce jsem to zkusila jinak.....


"Jeníčku, podej mi žlutou barvičku...."


..."a růžovou".....
A Jenda mi to správně podal... bez mrknutí oka.
Ani si neuvědomil, že jsem pomocné slůvko nepoužila.



Byla to zkouška a ono to vyšlo....


Už jsem to zkoušela několikrát a neprošlo mi to....


Tentokrát v pohodě.
Úplně mě překvapil...


Bez řečí mi podával vyžádané barvy....


Spletl se jen 3x:
Nepoznal šedou, hnědou a černou barvu (když jsem mu k tomu neřekla to "pomocné" slovíčko), jinak je pozná.


Ale i tak je to velikánský úspěch.


Těch úspěchů máme v posledních dnech víc.



Postupně se o ně s vámi podělím.


A jako motivace k "práci"  tentokrát posloužilo DVD Šmoulové....


Tak kdo by se nesnažil, že?

8 komentářů:

  1. Paráda! A hned je den růžovější (čuníkovější).
    Ono se to poddá všechno. Jeník vyspívá a díky Tobě i zažívá zkušenosti, které se mu musí uložit do té jeho hlavičky, kde pomalu, ale jistě dozrají a pak z něj máš onu radost, radost z jakéhokoliv pokroku.
    Ať jich je stále víc. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čuníkový den je super, ne? :-) Dělá pokroky, vidím to den za dnem a už to ani nejde srovnávat s dobou před 2 roky... to byla "tragédie"...

      Vymazat
  2. Je to šikula! Mně se pojmenování travičková, sluníčková aj. líbí moc. Chápu, že v dospělosti bych asi hodně narazila :-))
    Třeba taková hnědá že? :-))
    Je vidět, že děláte čím dál větší pokroky. Moc vám přeju, aby jich bylo co nejvíc. Ať se vám spolu daří!
    Krásný sluníčkový den!
    evice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mně se taky třeba nebíčková, pomerančová nebo třešinková barva moc líbí.

      Vymazat
    2. Tak čuníková je bezkonkurenčně nejlepší,to je nádherný pojmenování.A jak teda spolu s Jeníčkem říkáte té hnědé? :-))

      Vymazat
    3. Hnědá? Jenda říká "jako hovínko". :-P Já se snažím říkat jako čokoláda, ale nějak mi to neprochází. :-)

      Vymazat
  3. jen tak dál ... moc poztivní pokrok.
    Přeji jich vám do budoucna vice a více .

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi napadlo že hnědou tak pojmenuje. :D

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...