neděle 15. ledna 2012

Magnetky nejen s čísly


Promazávala jsem fotky a zjistila jsem, že jsem vám neukázala magnetky s čísly a s písmenky....


To je poslední 3 měsíce Jendovi oblíbenci....


Někdy si Jenda vybere písmenka, skládá je vedle sebe a já mu to pak musím přečíst.


Tentokrát vybíral jen čísla....


Říkal mi, co to je....


...a stavěl si je do řad na magnetickou podložku....


10:00 .... Rád staví z magnetků čas, který vidí na budíku....



Opakuje si přitom nejen čísla, ale i barvy....





Mačká si u toho svůj dudlíček...


A ukazuje mi u toho i čísla na kalkulačce....


S kalkulačkou náš Jeníček i spí....


Když má čísla, je to ten nejhodnější kluk pod sluncem.... :-)

17 komentářů:

  1. To já bych čísla ani kalkulačku nemusela vidět jak je rok dlouhý! Jeníček je viditelně badatel a vědec :-) Už jsem začala se sháněním dudlíčků v jednom obchodě jsem neuspěla tak to ještě zkusím jinde!

    OdpovědětVymazat
  2. Pozitívny článok, to som veľmi rada, že čísla ho takto ukľudnia a je to dobrý chlapček :-D Mám z vás radosť. Len tak ďalej. Pekný deň.

    OdpovědětVymazat
  3. A to já nejsem s čísly kamarád do dneška, nějak na ně moje hlava nemá paměť. Jsou lidé, kteří si pamatují narození i vzdálené rodiny, pamatují si třeba (moje kolegyně z práce) všechna čísla svých předešlých občanek a sypou z rukávu událosi přesně zařazené do roků, kdy se staly. Já si jeden den koupím svetřík a druhý den nevím kolik jsem za něj zaplatila a u doktora nedám dohromady své rodné číslo. :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amélie,tak koukám,že je to pro Jeníčka velká zábava a že ho to baví.Přeji krásný zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  5. Super, zastavím se a může mi pomoct s daňovým přiznáním. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Někde jsem slyšela, že autíci jsou nadaní matematici. Zdá se, že to je pravda. Jsou to moc hezké fotky, Jenda vypadá úžasně, když se soustředí a pracuje!
    Moc tě zdravím, Marcelko, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych jednou chtěla vědět, jak to dopadne s těmi znalostmi čísel! Věřím, že se bude stále zlepšovat, když ho to tak baví!

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček je šikula!!

    Písmenka máme taky.. Sofi z nich často vaří :D

    OdpovědětVymazat
  9. Je jasné, Jenda je rozený matematik, bude mě asi jednou doučovat:-D

    OdpovědětVymazat
  10. Kdyz ctu o Jenickove zajmu o cisla, napadlo mne, ze by ho mohla bavit hudba. Nezkouseli jste nejaky hudebni nastroj? Cisla a pismenka jsme meli( kdyz byli deti male) na lednici, ktera slouzila jako velka magneticka tabule a ja je mela pri vareni stale pod dohledem! Amelko moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magnetky máme na lednici, tam ho moc nezaujaly. Hudba? Občas zapíská na flétnu nebo mlátí do kláves. Třeba bubínek ho nebaví vůbec. :-)

      Vymazat
  11. Milá Ami,
    Jeníček se, zdá se, v číselných magnetkách našel. Vypadá, že ho to moc baví. Mohl by mi někdy spočítat a udělat finanční plán na rok 2012 ;-), s čísly to viditelně umí (líp než já)!
    Moc zdravím!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Páni, máte nádherného chlapečka. :) A zajisté i šikovného.

    Mějte se krásně a díky za milý komentář u mě na blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Zaměstnaný Jeník, hodný Jeník. Čísla a barvy ho evidentně baví. Je vidět, že víš, jak ho zabavit. A co Tvoje zdraví? Je to lepší?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nelepší. Denně 9-11 tabletek od bolesti. Nesmím řídit, léky mají spoustu vedlejších účinků, nic si nepamatuju....Několik lidí mi radí podat žalobu za poškození. Chybou lékaře mám poškozené 2 nervy v noze. ALE já nechci, nemám na to sílu, čas, energii, nic o tom nevím. A pořád ve mně převládá vděčnost za to, že žiju, za to, že mi noha zůstala. Říkám si, že jsou na tom lidi mnohem hůř. Za pár dní pojedu do Prahy do ordinace bolesti, tak uvidíme, co vymyslejí....Už je to 5 měsíců...

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...