úterý 31. ledna 2012

Jenda nechce s asistentkou ven


Fotky jsou z 20.1. 2012
Když má jít Jenda ven, vyvádí jako kdyby ho brali na nože....


Vzhledem k bolestem a nedostatku sil nejsem schopná tohle absolvovat každý týden....


...a tak si většinou Jenda s asistentkou ty 2 hodiny hraje doma.....


Alespoň jednou za měsíc však chci, aby šel ven....


Mám pak klid a čas na holky....


Když je Jenda doma, tak to není ono....


A tento den byl zrovna manžel, a tak jsem ho nechala Jendu obléknout....
Často mi říká, že Jenda MUSÍ chodit ven....a nechápe, že to nezvládám....


Byl pak zpocenej a zničenej....¨


...a to ho nic nebolí....


Balancovat při oblékání zmítajícího se dítěte na jedné noze je totiž "legrace"....


Asistentka tvrdí, že když se Jeníček uklidní, tak už je v pohodě....


Tak snad mu opravdu vadí hlavně ten přechod z domu ven....


Když ho člověk vidí, jak brečí, málem by se ustrnul a nechal ho doma....


...ale ne....


Musí poslouchat a dělat to, co je zrovna v plánu dne....


Nemůže být pokaždé po jeho....


Venku svítí sluníčko, přeji vám nádherný, sluníčkový, mrazivý den....

18 komentářů:

  1. Je to těžké. Pro Jeníčka je to chození ven vytržením ze zaběhnutého domácího režimu. Je to něco jiného, proto se tak brání a navíc to strojení do zimního oblečení. Možná, až bude teplo a nebude se muset dlouho strojit, bude to třeba pro něj snažší.
    Držím palce, aby bylo lépe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, je to vytržení ze zaběhnutého stereotypu a navíc je venku zima, vítr, sníh...to, co Jenda nemá rád...ale zvykat si musí.

      Vymazat
  2. Mrazivý sice je, ale když svítí sluníčko, tak se to lépe zvládá. A je to zdravé. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Kdykoli vidí Tvoji ikonku, s obdivem si na Tebe vzpomenu. Držím palce ať je zase o trochu líp.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. V zimě je to pro Jeníčka určitě nepřijemnější než jindy. Ale je dobře, že byl doma taťka a aktivně se účastnil, protože Ty jsi určitě totálně neschopná :-))
    Ten klid doma určitě chápu, a přeji Ti,a by vycházek bylo více a Jeníček si zvykal.

    OdpovědětVymazat
  5. Ale takovou reakci, si pamatuji z jeslí, když rodiče přivedly některé dítko, každé ráno to byl stejný boj. Ale jak rodič zmizel z dohledu byl klid a mír, dítko si spokojeně šlo hrát do kolektivu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nooo, Jenda si nikdy spokojeně do kolektivu hrát nešel, ale chápu, jak to myslíš.

      Vymazat
  6. Ty jsi totálně neschopná. To se dá chápat i jinak. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to pochopila správně...a i kdyby ne, tak mě takové věci nechávají chladnou. :-)

      Vymazat
  7. I já když mě není dobře jsem totálně neschopna a vůbec se za to nestydím.Není za co se stydět,člověk není stroj.Narozdíl od tebe,si já Marcelko můžu lehnout a odpočívat.Vůbec nechápu,jak vše v té tvé bolesti zvládáš.Dobře,že Jeníček chodí ven,ale jak vidím to není pro tebe povel k odpočinku,ale drahoceného času pro dcerky.Jsi skvělá máma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, čas, kdy má Jenda asistenci, není odpočinkový, ale věnovaný nákupům, úřadům nebo holkám.

      Vymazat
  8. Pravda je, že i když vidím Jendu jen na těch fotkách, tak je mi ho líto, natož naživo. Ale když se pak uklidní, tak to je dobře. Snad se i toto časem zlepší.

    OdpovědětVymazat
  9. Taky by mi ho bylo moc líto jak pláče. Ale je pravdou, že si musí zvyknout i na to co je pro něho dobré! Máš velkou trpělivost a i za to si tě tady všichni vážíme!-:)

    OdpovědětVymazat
  10. I já se přidám k tomu, že občasná vycházka je zapotřebí. :) Jeník se určitě každou zimu bude lepšit.
    A nemohu si nevšimnout mezírky v Jeníkově chrupu. Nastává obměna? To už je tedy velký "chlapák"! :) Pamatuji si, jak jsem dával své zoubky do kuchyně na okno a myška mi je vyměňovala za čokoládky. Na myšku jsem věřil déle než na Ježíška. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Milující matka, ví, co je pro její dítě nejlepší, bojuje za to, co je správné a přetrpí i pláč. Jsi statečná bojovnice za lepší život pro své dítě.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...