pondělí 2. ledna 2012

Lego duplo


Pokračujeme zpravodajstvím ze Štědrého dne.


V době, kdy se taťka díval na novou pohádku, jsem s Jeníčkem zalezla do ložnice a zkoušeli jsme nové hračky.


Auto z Lega Jendu bavilo asi čtvrt hodiny.


Bez budíku ani ránu....
 :-)


Ukázali jsme autíčko čuníkovi... aby nebyl o něco ochuzen.....
Čuník se "musí" účastnit veškerého dění.


Auta řídili jako vždy dudlíčci....




Jenda zkoušel auto přiloženým klíčem opravit....






Pána, který byl v krabici, Jenda okamžitě vyhodil....
Lidi Jenda nemá rád....


...v legu, v televizi, ani v životě....
Pevně doufám, že se to jednou aspoň trošku změní...


Holky, když byly malé, si taky s legem hrály.



Ty si s ním vyhrály celé hodiny.
Což u Jendy nehrozí, ale každá minuta je dobrá....

Něco jsem po nich schovávala na půdě a marně jsem doteď doufala, že by si s tím chtěl Jenda hrát.
Elišku DUPLO bavilo asi od roka a půl. Hrála si s ním asi do 10 let.




Tak uvidíme, jestli to Jendu chytne a nebo ne....
Když ne, tak lego prodám a koupím mu zase něco jiného.

Mějte krásný večer a hlavně úsměv na tváři...

23 komentářů:

  1. Musím se usmívat, nad těmi dudlíčky Jeníčka, které sedí v kabinkách autíček a zastupují pány řidiče. :-) To lego je parádní. Vždycky si vzpomenu na naše kluky, kteří se narodili v sedmdesátých létech a o takových hračkách, si mohli nechat jen zdát.
    No vidíš to, přeješ nám úsměv na tváři a já se vážně usmívám. Takže moc přeji úsměv i tobě. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. snad se ta nelibost k lidem u Jendy změní. Budu držet palce. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lego, v 70 letech podpultovka, se od té doby udrželo na vrcholu slávy hraček. Amélie, myslím, že by tě mohli zaměstnat, jako odbornou znalkyni hraček:-D.

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezky se nato kouká :)
    u nás si s duplem stejně nejvíc vyhraje tatínek :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou to teď prima hračky. Také jsme si hráli s Legem, stavěli jsme s bráchou domečky, které měly otvírací okna a dveře. Bohužel tenkrát se kostičky těžko sháněly.
    Snad u Jeníčka časem Lego na delší dobu uspěje ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  6. Pekne sa s tým hraje, aj keď viem, že mu to dlho nevydrží, ale verím, že si šťastná za každú minútu a dúfam, že sa zmení aj to jeho vnímanie ľudí

    OdpovědětVymazat
  7. Lezarts, jako znalkyni asi nee, ale snažím se Jendu rozvíjet po všech stránkách, tedy když už to nejde po stránce společenské.... Chci, aby jeho čas byl smysluplně využit, zabavit ho, něčemu ho naučit. Na mimibazaru se levněji nakupuje a zase to tam za polovinu nebo za 2/3 ceny prodám a mohu koupit něco dalšího, máloco ho baví delší dobu. Takže obnovujeme, vyměňujeme, povídáme o životě, o všem možném... A věřím, že si jednou ty naposlouchané "vědomosti a znalosti" přejme do reálného života. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Dodatečně přeji do Nového roku hlavně hodně sil na zvládání péče o Jeníka.Držte se!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Překvapuje mě, že pořád stále s sebou Jenda vláčí ten budík..

    OdpovědětVymazat
  10. Justýnka také dostala lego,máme zoo a vláček,vláček moc zaujal a chtěla si i stavět z kostek což jsem koukala,ale nejvíce si s ním teda vyhraju já,mě to hrozně baví:-)Jeníček je šikula 15 minut je náhodou super dlouhá doba,jen tak dále:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Aničko, on s tím budíkem i spí:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Lucko, 15 minut je fajn, ale tím to skončilo, dalších 8 dní už ho nechce. Takže na 15 minut by to byla docela drahá "legrace".... Uvidíme...

    OdpovědětVymazat
  13. Přeju do nového roku hodně sil v péči o Jeníčka a hodně takových klidných chvilek, jako byla tato, když si hrál s legem.

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mu dudlíci jako řidiči :-) Je fajn, že tatínka můžete odložit k pohádkám :-))))
    Je vidět, že Jenička hračka zaujala.

    OdpovědětVymazat
  15. Každá minuta,když ho vidím tak šťasného je dobrá.A líbí se mi,že vše co je pro něj nejdůležitější má pořád u sebe,včetně maminky.Je fajn že hračky střídá,bude mít přehled o všech hračkách na trhu.Ještě že je internet,jinak by to finančně bylo opravdu náročný,ale hračky a různé hlavolamy má krásný a pokaždý něco jinýho.Šikovná maminka!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. No ba, proč má pořád člověk plakat :D Je dost těžký dočkat se, až se tvůj rozsáhnlý blog načte, dostat se do jednoho článku a nechat tu koment, můj počítač to prostě sotva stíhá.

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuji za navštívení milá Amélie,jak to že Jeníček půjčil autíčkům dudlíky, hodně mě to udivilo.Je zvláštní,že všichni na to reagujeme patří to svým způsobem k Jeníčkovi.Jsem zvědavá čím nás překvapíte,jste akční...Daja

    OdpovědětVymazat
  18. Dajo, Jenda takhle vozí dudlíky už dlouho...lidi (řidiče) vždy vyhazoval, už snad jako roční dítko. Ale většinou si ty 2 hlavní dudlíky nechává...jeden bílý (zrovna oblíbený) v pusince a růžový dudlík mačká v ruce...Když ty půjčí, tak jen na chviličku.
    Ale naštěstí má dudlíků dost. Ty nemající velký "čumák", ty nejsou vhodní k mačkání, ale jako řidiči (prý) ujdou. :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Knedlo, děkuji za snahu. Za to, že i když to bylo obtížné, tak se nevzdáváš. :-)

    OdpovědětVymazat
  20. Nelíbilo by se mu klasický Lego s malejma kostičkama? pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  21. Napadlo jak byste si mohli s Jeníkem přivydělat. Co takhle nabídnou té firmě na dudlíky že byste jim udělali reklamu. :D

    OdpovědětVymazat
  22. Dupla máme hodně, ale hraje si sním, jen když si někdo staví sní..ato mi tedy nejde:-(

    OdpovědětVymazat
  23. Kája taky dostala od Ježíška Duplo, ale spíš si sním zatím hraju jen já. Od malička lego miluju a doteď jsem z něj schopná celé hodiny stavět! Ale i lego šlo dopředu a je o dost jiné, než bylo před těmi dvaceti lety, kdy jsem si s ním začala hrát. U nás mají úspěch zvířátka z lega. To jsou všichni šiši (kočky) nebo pípí (ptáci), jiné zvířata zatím neakceptuje :D.
    Ale to auto, to se mi líbí moc, asi si ho koupím k legu!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...