sobota 28. ledna 2012

Jeníčku, ukliď si foukátko


Občas tu obdivujete, jak Jenda uklízí.


Ono to není vždycky a také to stojí spoustu učení a úsilí.


Občas spolu "bojujeme"....
Jenda vyvádí a ječí, že uklízet nebude.
Naříká, že ho "bolí nohy, že je mu zimaááááá....."


...postává u zdi nebo s hračkami hází...


...ale já se nedám.... :-)


 A tak chvíli ječí....


...schovává se za postel...


...zkouší na mě své fígle....


Válí  se po zemi.... 



....a po očku na mě pokukuje.....


...chvilkama nadskakuje....


Ale myslím, že už ví, že neustoupím....




... většinou dosáhnu svého....


Dokud si neuklidí, nedostane další hračku....

9 komentářů:

  1. A já myslel, že uklízení je jeho dobrý rituál.
    Jenda je prostě jako každé jiné dítě a zkouší neuklidit.
    Psst, já občas taky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...zkouší, zkouší, ale já se nedám. To bude potřebovat celý život. Na sluhu nemáme a nikdy mít nebudeme. :-P

      Vymazat
  2. Podobný problém řešíme tady na koleji, někdo si po sobě nemyje nádobí. Dneska jsme se dohodli na plánu a budeme se střídat.

    Chtěla jsem se zeptat, Amélie, jak se dá fotka do záhlaví? Chtěla bych ji mít vpravo, jako máš Ty Jendu, ale vždycky mi to překryje název blogu. Nevíš, co s tím? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, pošli mi maila, napíšu ti to, až to zjistím. :-) Nedělala jsem to já, neumím to.
      A někdo si po sobě nemyje nádobí?! No právě, uklízet a pomáhat ho musím naučit DNES, nikoliv za 15-20 let.

      Vymazat
  3. Zajímavá, že uklízím rád od té doby co vím, že to za mne nikdo neudělá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, kolikrát si přeju, aby uklízel někdo za mě. A když to nikdo neudělá, tak se na to vrhnu.

      Vymazat
  4. Líbí se mi ty výmluvy, že ho bolí nožičky a je mu zima :-))) Mému klukovi je 18, a rozhodně si neuklízí :-) Taky už do pokojíku raději nechodím :-) Takže Jeníček je náhodou moc dobrej!

    OdpovědětVymazat
  5. No tak tohle na mě Šárka zkouší taky..ziminku a nožičky..

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...