středa 18. ledna 2012

Barevné válečky podle předlohy


Dnes to jsou fotky z 6.12. 2011
Válečky jsem Jeníčkovi objednala na listopadové výstavě hraček v Praze.


Barevné válečky jsou různé výšky i tloušťky....


...a k tomu máme zalaminované předlohy, podle kterých má Jenda válečky skládat....


Zpočátku to zkoušel i s holkama....


Řekla bych, že dcerky to baví víc než Jeníčka....



Jenda se sice občas za nějakou odměnu přidá....


...ale nedělá mu to velké potěšení....


Má totiž raději stavění komínů....


...a to, že si to maminka představuje jinak, ho vůbec nezajímá....


Komín.....to je jeho....

 Aáááá, tady už se zlobí....


Eliška naštěstí postavila komín a zabránila tak dalšímu hysterickému záchvatu....


Odměna musí být....


Bez odměny není motivace....



Ale i komíny jsou fajn....


Holt ty obrázkové předlohy budeme zkoušet zase jindy....


Zfouknout komín je taky legrace....


..to Jeníčkovi šlo docela dobře.... :-)

Krásný sluníčkový den vám všem.

22 komentářů:

  1. Takže nakonec bude Jeník kominíkem. Hezky sám na střeše, na čerstvém vzduchu a vydělá si taky dost. To je samá povinná revize komínů, topení, čištění komínů, kolaudace komínů. A čísla? Ty bude vypisovat na faktúry a účty. :)
    Pěkná hra. Ale asi by mne taky víc bavilo to komínování. :) Ono i při něm se musí rozlišovat šířka jednotlivých dílků.

    OdpovědětVymazat
  2. Amélko zdravím, pravidelně čtu, ikdyž nekomentuji tak často.To jsou úžasné aktivity, asi bych si měla vzít příklad...a být vzornější mámou...;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci, komíny ty nikdy nezklamou:) Měj s emoc hezky!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Sfouknout komín ;-) pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě nejvíc bavilo stavět a bořit komíny:-D!

    OdpovědětVymazat
  6. Jé,tak s válečky bych si taky asi celkem pohrála.Myslím,že i stavěním komínů si Jeníček procvičuje ručky,motoriku a navíc jde vidět,že ho to moc baví

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě...procvičuje si prstíky, motoriku, trpělivost, přesnost...

      Vymazat
  7. Krásné, moc mě těší fotografie Vašeho syna, vždy mi zvednou náladu. :) Je krásný!

    Boření komínů je nejlepší, dělávala jsem to hlavně sourozencům. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slečno L., jsem ráda, že vám Jenda zvedá náladu. :-)

      Vymazat
  8. Přečetla jsem i následný formulář, příznaků této nemoci je tolik, že to dost dobře nechápu ani já, mě se Jeníček jeví čím dál víc normální, promiň, to slovo, nevím jak bych to jinak vyjádřila, je to jistě tvou péčí, hračky jsou dnes velice drahé, zvláště tyto, které napomáhají vývojově, je tady zjevné, že tvůj zájem má výsledky, držím ti palce a přeji i boží pomoc. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, ano, lepší se, ale má pleny, dudlíka, neumí se obléknout, svléknout, má spoustu rituálů, často je agresivní... a zatím ho nejde integrovat do společnosti. Já doufám, že to dokážeme, ale je to běh na dlouhou trať. :-)

      Vymazat
  9. Stejně jako Anička, jsem se podívala i na ty formuláře v předcházejících článcích, asi ti daly zabrat.
    Tato dnešní nová hračka je prima a nějak chápu Jeníčka, že ho stavění komínů baví víc, to totiž milují všechny děti bez rozdílu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Stavění komínů ... je moc pozitivní ,že se mu to zalíbilo .
    Fotky jsou krásné .. Tvé články mne vždy dovedou k zamyšlení .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henry, vedou Tě k zamyšlení? To je dobře, to je i účelem blogu. Díky za komentáře.

      Vymazat
  11. Moc hezká fotodokumentace hraní si :-) Líbí se mi, jak držíte jako rodina pospolu. A komíny vždycky i u mně vedly :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Před nějakou dobou jsi tady psala, že Jenda má moc rád velká razítka s kuličkou,ale že na ně nemůžeš nikde narazit. Nebyly to náhodou tyhle? http://www.hrackyhopik.cz/hracky-dle-znacky/ready-2-learn%5B1%5D/velka-razitka-broucci-6ks včera jsem je viděla v hračkářství, mají i jiné druhy. Pokud tedy už Jeníčka razítkování nepřešlo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůůů, Peťko, to je úúúžasnéé, to by se mu určitě líbilo. Ještě na to mrknu. Díky za odkaz.

      Vymazat
  13. Možná tomu Jeníček teprve přijde na chuť. Barvy má rád a že staví raději komíny, než podle šablony... je prostě svůj.

    OdpovědětVymazat
  14. Komín je prostě komín a basta :-)co jsme se jich nastavěli a nabořili.Holt mi maminky si vždycky představujeme všechno jinak :-)pěkný večer:Věra.

    OdpovědětVymazat
  15. Dobrý den, Marcelko!
    Váš blog je jedním dechem úžasný. Docela chápu, že Jeníček spíš radši staví do výšky než podle předloh. To i u Montessori dětí někdy trvá déle, než si zvyknou na pravidla a na práci s konkrétními pomůckami.

    Máte můj velký obdiv a přeji Vám spoustu síly! Ani si neumím představit, že bych to mohla zvládnout :-(
    Hezký den Petra, Marche.cz

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...