sobota 7. ledna 2012

Jenda maluje písmenka


Čísla a písmena...


..to je Jendova radost....


Zkoumá je všude - v obchodech, na autech, na krabicích s hračkami, na autíčkách, na hodinách...kdekoliv....


Pokud má možnost, sám z ČEHOKOLIV písmenka staví.


V tomto článku stavěl písmenka ze lžiček a ze slaných tyčinek....


Tentokrát chtěl malovat. Dřív maloval jen pavouky a pavouky a zase pavouky....
Pavouci ho drželi asi 2 roky....


Tentokrát maloval písmenka....


 Umí napsat O jako opička, I jako indián a H jako "hovínko"...
Jednou mu to tak někdo řekl (tím pomocným slůvkem) a on si to pamatuje.
Tří písmenka, ale má je rád.


Písmenko "H" má nejraději.
.... možná jen pro to slovo, nevím....


Už paní psycholožka loni říkala, že má  Jeník "fekální humor"...


Bavilo ho to skoro čtvrt hodiny....


Smál se...


 ...laškoval s čuníkem...
....a říkal mu, že maluje "hovínko a hovínko a hovínkooo...."....


...a očividně si to užíval...


Na moje prosby, aby maloval nebo psal něco jiného, se jen chechtal....


..ale nevyhověl mi...


Psal písmenko H, H, H, H, H... a pořád dokola....


....pak si je spokojeně spočítal...





Už si nepamatuji, kolik jich napočítal, ale můžete to zkusit spočítat vy...
.....vlastně to nepůjde.
Jenda popsal několik papírů... :-P
A pak je chtěl poslat babičce jako dopis....



Teď mě zase rozesmál.
Ukazovala jsem mu článek a fotky a on říká:

"Dej toho kluka plyč, mně se nelíbí".... :-)

A já jsem myslela, že se pozná...
??

18 komentářů:

  1. Ahoj Amelie,
    posílám moc a moc pozdravů Jendovi a přeji krásný rok 2012!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. To je ale šikulka zlatý..:)) A ten konec, to bylo pěkné, ..:)) Pý, mně se nelíbí.:) :D Hezké..:))

    OdpovědětVymazat
  3. hihi a ty se mu divíš? Já když se vidím na fotkách, tak se taky radši nepoznávám :-D :-D. Jeníkovi se ale divím, je to pěknej kluk :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jeník je i spisovatel :-) Jde mu to hezky, je šikovný!!

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeeeeeeeej, to je šikulko! Humor ako humor , veď je to jedno... hlavne, že je veselo :) ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. A jak reaguje na svuj obraz v zrcadle? Zajimave. Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Hezky se směje při tom písmenkování.
    Sice by bylo lepší, kdyby maloval H třeba jako housle či husa, ale proč by zrovna Jeník měl být tou výjimkou, když naprostá většina dětí si tahle slůvka osvojují tak lehce. :)

    OdpovědětVymazat
  8. To mi připomíná mého synovce, který se nechtěl učit číst a tak švagrová (učitelka) mu psala sprostá slovíčka a ty četl rád...nakonec se dostali i k pohádkám :oDDD Jeníkův úsměv je odzbrojující :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Mutile, housle a husa ho vůbec neberou, ale H---O má přece grády. :-P

    OdpovědětVymazat
  10. Jarko, on zrcadlo nějak neřeší, chodí kolem něj nevšímavě a když to zkusím a zeptám se, kdo tam je, řekne mi vždycky nějakou blbost... jako dnes: "Jeníčku, kdo tam je?" - "Čuník..." :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Není jedinej. Já se taky v zrcadle nepoznávám. Ale když jsme u toho fekálního, poraď mu ať píše třeba P jako prdel.:D

    OdpovědětVymazat
  12. Pavle, to by se mu určitě líbilo..možná by se tak naučil i R, ale naštěstí říká P jako pivo. :-P

    OdpovědětVymazat
  13. To je legrační, měj radost, že mu to tak jde :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Možná se mu nelíbilo, jak po něm "ten kluk" kopíroval originální nápady :D. Maminko, můžeš být ráda, že to je jen to hovínko zatím :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Aj ja som sa zasmiala na poslednej vete. Prečo nepovedal, dej pryč tu holčičku? :-))) Vyzerá ako dievčatko, hlavne keď sa smeje.

    OdpovědětVymazat
  16. Aničko, vždyť já mám radost. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. no zní to sice hodně nafoukaně rozmazleně a nevím co ještě ale je to tak :P holt rozmazlenej jedináček. zase to má tu nevýhodu, že když to všechno mám tak nevim co si přát k narozeninám, vánocům apod .

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...