pátek 6. ledna 2012

Domino s čísly


Odbočme od dudlíčků, i když to je u Jendy téma číslo jedna....

Co jsem přišla na jiný (lepší) způsob vkládání fotek, začalo mě blogování bavit  ještě víc než předtím.
Musím říct, že po srpnovém pobytu na jednotce intenzivní péče mi nebylo nejlíp, měla jsem  neveselé myšlenky a NIC mě nebavilo.
Tehdy mě můj blog vytáhl ze splínu.
DALA jsem si za úkol denně vložit jeden článek...
.....a jak se mi v bolestech nechtělo....


Povedlo se...
.... a smutek, splín i mini depky jsou pryč.
A teď mě blog baví i s 10 tabletkami.....
Zase je mi do smíchu. A zase slýchám Jendovo "Čemu se smáš?"

Ještě před půl rokem jsem měla špatný způsob vkládání článků....no jo.....SAMOUK....co byste chtěli...

Tehdy jsem napsala článek.....a po jednom kuse jsem do článku přidávala fotky..
.....otevřít adresář, najít fotku, vložit a pořád dokola....
Jak jsem to mohla vydržet? Taková piplačka....

Teď začínám každý článek fotkama.
Jen je označím a ony se vkládají samy.  Klidně se mi vloží 20 fotek naráz a já si mezitím mohu hrát s Jendou.
Pak jen mezi fotky napíšu pár řádků...
....je to jako napsat jeden mail kamarádce.
Zabere to jen pár minutek....



Jeníček dostal před pár dny obálku....
...od mojí kamarádky ze Švédska ....
....a v ní 2 archy čísel...


Nadšeně mi čísla ukazoval ....


Nejen mně, dokonce své nové kamarádce ovečce....
Jeho "Ovečko, podíveeej..." miluju.


Úkolem bylo čísla vystříhnout, zalaminovat a tím vytvořit DOMINO.


Jenže to se Jeníčkovi nelíbilo, domino nemá rád.


Byl naštvaný a fňukal.... 
Zkoušel na mě své akrobatické kousky a myslel si, že moji pozornost od domina odláká....


Schovával se za postel a nechtěl "pracovat"...
Ani odměna ho nelákala.


Nakonec se mi na pár vteřin podařilo připoutat jeho pozornost....
....hrála jsem domino sama s čuníkem... a čuník to s nadšením komentoval.... 


...a Jenda se občas na malinkou chviličku přidal, pokud jsem mu podala tu správnou kartičku....



Ukazoval čuníkovi čísla...


...a bral si ode mne správné kartičky...


Největší úspěch mělo konečné spočítání všech čísel...


Uklízení mu jde taky dobře.... 
.....a domino uklidil určitě rád....


14 komentářů:

  1. To je parádní s tím vkládáním obrázků, já jsem na něco takového ještě nepřišla, takže to dělám po jednom.

    Jů, taky bych si přála plyšáka jako je ovečka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. baví,protože to i ráda nosím. Miluju ten pocit těch tašek v rukách. Jsem až tak úchylná, že je vyrovnávám od nejmenší po největší, aby byly vidět. Taky protože během toho se dostanu hodně k jídlu a když jsem s kamarádkou tak je i hodně srandy :)

    OdpovědětVymazat
  3. To se divím, že nemá rád domino, matematik jeden :-) Ale jak je vidět, nakonec ho hrál :-) Jsi ho převezla :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Nevím, jak bylo složité vkládat fotky na blogspotu, já na blogu vkládám po jednom a nezdá se mi to jako zdlouhavá komplikace. Při posledních úpravách nám to hromadné vkládání taky slibovali, ale ani nevím, jestli to funguje. :-)) Číselné domino je prima, tvoje kamarádka ze Švédska ví, jak udělat Jeníčkovi radost. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. No, taky vkládám fotky po jednom. Ale já jich tolik nikdy nemám, tak mi to moc dlouho netrvá. A ani nefotím tak pěkně, jako ostatní bloggerky. Domino je fajn nápad. Tina

    OdpovědětVymazat
  6. Ja kedže nevlastním blogspot vládanie obrázkov je mi stále záhadou :D. Domino bol dobrý nápad a nakoniec si ho obľúbil :).

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi dnešní nálada na tvém blogu. S vkládáním a článkováním, do dnes bojuji, protože služby blogu občas stávkují, nebo se mění a nefungují. A určitě je spousty věcí, co nechápu.
    Hrátky s Jendou berou občas nečekané obraty. S Lotem, by to asi chtělo, znovu slepit do jednoho archu:-D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marci, snažím se k Tobě každý den nahlédnout.. jaký jsi měla den, co Jeníček, co ho zabavilo... je fajn, že i přes všechny překážky blog vedeš!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jarko, když vkládám 3 fotky, tak je to pohoda, při 20 jsem ráda, že mám teď ten rychlý vklad. A já většinou vkládat kolem 20 fotek.

    OdpovědětVymazat
  10. to jsem rada ze mel Jenik z domina takovou radost! :)
    asi mu to budu muset poslat jeste jednou, a tentokrat ty cisla nerozstrihas. ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak mi napadá, že byste mohli spolu ty čísla psát.

    OdpovědětVymazat
  12. Marcelko, jsi šikovná máma. ještě jsem chtěla k tomu prostírání, je to podobné jako s tím dudákem, nesmí se promočit. normálně utřít vlhkým hadrem, pak suchou utěrkou a vydrží dlouho. ale nesmí se promočit, třeba kdyby se na to něco vylilo, tak hned utřít a dát třeba na topení nebo na slunce, aby se voda nedostala dovnitř. toť vše.
    tak se drž a hodně radostí v životě přeju,
    C.

    OdpovědětVymazat
  13. Přemýšlím, proč jsem nikde nenašel to hromadné vkládání fotek. Ono to bude tím, že já používám k svým článkům obrázky z netu, svých vlastních mám na blogu minimum, takže jsem ani neměl potřebu něco takového hledat. Tobě tato funkce uspoří čas pro Jeníka.
    Je divné, že takový milovník čísel nechtěl dávat čísla do oblíbené řady. Prostě domino je domino, ať tam je cokoliv, a domino nemá rád.

    OdpovědětVymazat
  14. To s dudlíkem mi dělá i moje Kája, až se někdy bojím, že ho spolkne :D.
    Bude to matematický génius! Ještě z něj budeš mít velkou radost! :*

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...