čtvrtek 19. ledna 2012

Obyčejné magnety


Koupila jsem v papírnictví pár obyčejných magnetů....


.. Jeníček z nich měl radost...


Skládal si je do řady....


...dělal si z nich komíny....


...a pak je zase sbíral...


Ještě spočítat....


...a ukázat je čuníkovi....


Chvilku si stavěl cestičky....


..a vypadal spokojeně....


..čuník mu statečně asistoval...



Magnety a magnetické stavebnice má Jenda rád....



Jeho úsměv tomu nasvědčuje.....


Líbí se mi, jak stačí pár korun a Jenda je z toho nadšený....


Mějte se sluníčkově....


14 komentářů:

  1. Tobě také hodně sluníčka ☼☼☼. U nás to na ☼ zdaleka nevypadá, leje a leje :-(
    Jeník si umí krásně pohrát a ty jsi bezedná studnice nápadů!♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, ráno sněžilo, teď prší a na sluníčko to taky nevypadá, ale aspoň si ho musíme udržovat v duši. Tam svítí pořád. :-) Bezedná studnice asi ne, ale občas mě něco napadne. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček se krásně nad magnetkami usmívá, je to sluníčko.

    OdpovědětVymazat
  4. Přijde mi ohromě roztomilé, že ho tak jednoduchá hračka zabaví a udělá mu takovou radost. Je to nádherné, když je dítě šťastné. :)

    OdpovědětVymazat
  5. U nás taky magnety vedou. Obyčejné na pokusy, s obrázky na lednici:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Skuníčkově jak jen zbožnuji toto přání .
    I magnetky dokáží zabavit ..doufám ,že se Jeník bude usmívat častěji a častěji .

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, Marci, slunce v duši je moc důležité. A Jeníček, jak vidím, dnes jedno takové velké krásné sluníčko je. Mimochodem u nás leje jako z konve.

    OdpovědětVymazat
  8. Ami, to je perfektní! Ostatní děti musí mít hrací, pískací, tančící, čůrající, mluvící, plačící, smějící se, chodící (a bůhví jaké ještě) hračky a Jeníčkovi stačí magnety, aby se takhle pobavil. Bezva!
    Ještě chci dodat, že má úžasné tričko ;-).
    A hrozně moc se mi líbil minulý článek "Milující sestra". To je tak krásný!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. :-) Jeníček je viditelně spokojený. Jen si říkám kde pořád berete nápady!

    OdpovědětVymazat
  10. Mila ma, kukni ke me na blog, mas tam prekvapko...Papa a krasny vecir, mojam...♥♥♥
    P.S. Opet nadherny blog, plny emoci...

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Marci, tak tady je Jeníček moc spokojený!! Ať ho magnetky dlouho baví!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Kdo by neměl rád magnety? Prodávají se i kuličky, které vyhodí a ve vzduchu se s rachotem spojí.

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, já jsem poslední dny moc nestíhala, teď jsem si prohlédla reportáž se Šárkou! To je naprosto úžasné! Dobře vím, že Jenda moc nemusí mazlení a doteky, teď to není vůbec vidět, naopak, užívá si to úplně naplno! Musíš mít radost! Šárka je opravdu báječná sestra!
    Moc vás všechny zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Tak mě napadlo, co Jendovi udělat magnetky s čísly? Stačí čísla vystříhat z pěnové gumy(https://www.google.com/search?q=p%C4%9Bnov%C3%A1+guma&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:cs:official&client=firefox-a) a na magnety nalepit, dají se z ní vyrábět i razítka, případně se dají sehnat i hotové výřezy... Kdybys chtěla výtvarných technik "mám v rukávu" spoustu, třeba bych Ti dokázala něco poradit... S výchovou dětí nemám zkušenosti žádné, ale studuju ilustraci na vysoké škole, navíc jsem jako pacient absolvovala několik let arteterapie, a ve škole často děláme cvičení na uvolnění, na procvičení, třeba by se něco z toho mohlo Jendovi líbit

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...