středa 11. ledna 2012

Rozvoj hry


Když byl Jenda malý, neuměl si hrát - pořád poskakoval, točil se dokola, se vším házel a ječel....
Po 2 letech nácviku hry vidím znatelné zlepšení.


Když Jendu nechám, aby si hrál sám.....


...tak si většinou staví řady nebo si něčím pohazuje....


...sirkama, "ufkama" (svojí magnetickou stavebnicí), bonbónkama, dudlíčkama, kamínkama....


...nebo plyšáčkama....


Je to často taková "valná hromada"....


...i autíčka často leží kolečky vzhůru...


Pokračovali jsme ve hře s náramky....


Ježeček šel na procházku....


 ....a nesl žabičce dárek. Dostala od něj taky jeden náramek...
Hezky poděkovala a hned si ho "oblékla".


Pak došel ježek pro Krtka a šli na procházku spolu...


Když se prošli, tak zavolali myšičku a domluvili se, že pojedou autem na výlet....





Spokojená zvířátka se usadila do "auta" a jela ....


...chtěla jsem napsat do Prahy do ZOO, ale Jenda říkal, že do "Paďous"....


Nevím od koho to "slovo" slyšel.... ale nenechal si to vymluvit....


Takže vlastně ani nevím, kam ta zvířátka jela....

16 komentářů:

  1. Amel no přece do Paďous :o)) je to myslím v nějaký pohádce,jinak origoš je tu:http://cs.wikipedia.org/wiki/Pa%C4%8Fousy

    OdpovědětVymazat
  2. No jela do Paďous přecí.Mě se líbí jak čuník vše pozoruje.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci, Jenik je fakt sikula a dela ohromne pokroky. A to vse jen diky Tobe. Jsi bajecna maminka. Nejsou to ufky jako trubky ??? Zni to podobne a jako trubky vypadaji :-)
    Drzim palce, at jste zdravy a Tobe je uz jen a jen lepe. Pa Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Sidhe, to je fajn, tak to nemáme daleko. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci,
    do Paďous já jezdím často už od malinka. :) Bydlí tam moje teta a další příbuzenstvo. Bydlí kousek od Benešovi vily. Jen už bych neřekla, že se jedná spíše o hanlivé označení.
    Měj se fajn. JanneEli. p.s. Asi si mne nepamatuješ, kdysi jsi mi doporučila moc dobrou rhb v Praze. Já tvůj web sleduji pravidelně a myslím na Tebe i na Jeníčka.

    OdpovědětVymazat
  6. JanneEli, je pravda, že už si asi nepamatuji. Za ty roky to bylo lidí... Jezdíš často do Paďous? To je fajn, nemáme to daleko. :-)
    Klidně napiš mailík, když budeš chtít.

    OdpovědětVymazat
  7. Jeník má asi větší znalosti než já, když ví o Paďousích. :)
    Mimochodem postavil moc krásné autíčko.

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček zvířátka na výlet krásně vyšperkoval. :-)
    Chtěla bych se zeptat. Jeníčkovi nevadí, že ho při hrách často fotíš? Nevadí mu třeba blesk?

    OdpovědětVymazat
  9. Jarmilo, nevadí. Asi už ten foťák bere jako samozřejmost, jako přirozenou součást maminky. :-) Jako má babička brýle, tak maminka má foťák. Navíc miluje své zážitkové deníčky a ví, že ho vyfotím a pak mu dělám jeho knihu.

    OdpovědětVymazat
  10. Každopádně krásná veselá skupinka na cestě. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak mě napadlo, jak je některým rodičům zdravých dětí zatěžko pohrát si chvilku s dětmi. Hra, taková samozřejmost a Jeníček se ji musel naučit. Smekám před Tebou za péči o něho.

    OdpovědětVymazat
  12. No jasně, když jel Jeníček do Paďous, tak jel k nám do Starého Sezimáku, to je místo, kterému se u nás říká Paďousy. ;-) Moc se mi líbí ta zvířátka a znovu musím opakovat i ty náramky, jsou v barvách, které mám ráda. .-)

    OdpovědětVymazat
  13. Maci, úplná pohádka. Bezva hra. Zdravím. Tina

    OdpovědětVymazat
  14. No, krásně jsi to vymyslela, zvířátka se mají! Koukám, že tam je i jmenovec, nebude mu ta ježková Eliška chybět? Přeji hezké hraní!

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Marcelko s Jeníčkem. Děkuji Ti za pochvalu a moc Vás oba zdravím.PáPá.

    OdpovědětVymazat
  16. Milá Marcelko a Jeníčku. Děkuji za pochvalu a návštěvu u mne zdravím Vás. PáPá.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...