úterý 3. ledna 2012

Prasátko a krejčovský metr


Je to pár dní, kdy dostal Jenda balíček.
Dostávat dárky se mu v poslední době zalíbilo.
I když přijde balíček mně, tak se po něm Jenda sápe a myslí si, že je pro něj....


Z balíčku od Daji na něj vykoukl krásný čuník.
Dajo, ještě jednou moc děkujeme. Je nádherný.


Jenda má rád čísla....

Občas (často) už nevím, jak ho zabavit, a tak jsem mu půjčila svůj krejčovský metr.


Nevěděla jsem, kolik radosti mu tím udělám....


Chvilku měřil všechno...od hraček, přes autíčka ...i nového čuníka.....
Jeníček měřil svého nového kamaráda ze všech stran....


....prdelku samozřejmě taky.... :-)


...tak ještě přečíst číslo...

Asi 1000 x za den se ptá, jaké je to číslo.... (na hodinách, v knížce, na autech, na jogurtu, na krabici od lega....)


...a ještě jednou změřit čuníka zepředu....


...hele rypáček....


...a ještě pusinkuu....
Líbat prasátka je velká legrace. :-)


Metr si Jeníček nosí i do postele....



Do pozdních nočních hodin si nahlas čte čísla....
- "Jaký je to číslo?"
- "Jaký je to číslo?"
- "Jaký je to číslo?"
O té jeho větě se mi už i zdá....



S metrem Jeníček i spí....


Ještě změřit Šárku....


Jenže s tou to není taková legrace....
Jenda měřit samozřejmě neumí....  Má velkou radost z toho, že "měří" a já mám radost, že se něčím chvilku zabaví....


Ale Šárce se moc nelíbí, když jí Jeník říká, že měří 45 nebo 46....  :-)

(slůvko "centimetrů" Jenda neříká...to slovo je na něj moc těžké...)

JAK málo stačí k dětské radosti....

16 komentářů:

  1. Šárce je to hodně nebo málo? :)
    Taky jsem si jako kluk rád hrál s krejčovským metrem. Vůbec jsem rád lezl do šití, do šuplíku u šlapacího šicího stroje. Tak hezky se hrálo s knoflíky. Se špulkami nití. Jeníkovi zcela rozumím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je krásná hra. Moc ráda jsem taky lezla babičce do šití, přesně jak píše Mutil. Měla takový starý šlapací stroj a vedle skříňku s "poklady". Krásné knoflíky, zbytky kraječek a látek ..... Moc ráda bych byla, kdyby byla babička ještě s námi. :-( Zdravím. Tina

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééééééééé mám radost,zírám jak Jeníček měří jak švadlenka skutečně všechny míry!!!Já říkám co s toho klučíka jednou bude???

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím, Mutile? Je pro tebe 45 málo nebo moc? :-P

    I mě bavily babiččiny poklady, truhlička, knoflíky, špulky, krajky...

    OdpovědětVymazat
  5. Jen ať to všechno hezky změří.Je u toho tak šťastnej.Tisíckrát Jeníčkovi odpovídat je trochu na nervy,ale hlavně že má úsměv ve tváři.Tak hodně trpělivosti,ještě je hodně věcí,které nepřeměřil.

    OdpovědětVymazat
  6. Kdo by neměl rád balíčky? Ale Jeník není jediné dítě, které rádo měří. Moje vnučka taky oměří celou rodinu, nábytek a všechno kolem.

    OdpovědětVymazat
  7. No vidíš! I s krejčovským metrem si hrálo jedno mé vnouče! To byl zase Tom! Dokonce měl můj krejčovský a pak si vzal i dědovo dřevěný skládací, ten se mu tak líbil, že už ho nevrátil!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Marcelko, Multi mi připoměl, že i já milovala babičin starý šlapací stroj a jeho šuplík, jé tam bylo pokladů. a zabavit Jeníka metrem byl prima nápad, má tam svoje oblíbený čísla a má jich tam hodně, tak se mu nedivím,že se mu metr líbí.

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Amelie, díky za komentář na mém blogu. Tiše sleduji Tvůj blog a raduji se z každého vašeho úspěchu a pozitivního příspěvku. Když to tak není, říkám si, kéž by ti byla dána síla vše zvládnout.Sama nevím, jestli bych to dokázala.
    Manžel pracuje ve Speciální škole,takže znám spoustu rodin z jeho školy, co se potýkají s různými postiženími svých dětí. Často to jsou rodiny neúplné, kdy muž to vzdá a maminka zůstává s dítěmem či s dětmi sama. To je mi pak hodně smutno, když to manžel vypráví a ty lidi znám.Moc a moc ti přeju, aby bylo lépe a taky hodně sil a zdraví pro celou tvou rodinu. Slávka

    OdpovědětVymazat
  10. Marci metr je super hračka :-). A velmi oblíbená i u mých dětí. Tak že já mám doma metry dva aby se dítka nehádala :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Obyčejný metr, a jakou udělá radost :-)
    A prasátko se mu také moc líbí, jak je vidět :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak z tohto tak pozitívneho článku mám veľkú radosť :-)Ako obyčajný meter môže niekomu pomôcť :-) k šťastiu.
    No a inak áno, monopoly, to sme si kúpili s priateľom na Vianoce a veru, ozaj sme urobili dobre, lebo nič v telke nešlo zaujímavé, tak sme to hrali, je to dobrá hra a zábavná... prídem sa k vám zahrať :-D

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, tady Jeníčkovu radost docela dobře chápu. Ač čísla moc v oblibě nemám tak krejčovský metr byl můj věrný společník kdykoliv mamka vyndávala šití :D Mě teda bavilo ho rozmotávat, čísla jsem zas tolik nezkoumala...
    Jedna je zkrátka šikula :-) Třeba z něj bude matematik ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé, to je od Dáji super krásný:-), Jeníček měl velkou radost a parádně měří:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Marcelko, pár dní jsem u vás nebyla a moc si užívám krásné fotky - když Jenda pracuje, má fakt úžasný výraz! Dudlíky v autíčkách, to je tedy fotka!
    Jo, a centimetr milovaly i moje děti, kdo ví, co je na něm tak tajímavé...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Marci, taková pro nás obyčejná věc a co udělá radosti!!! Hlavně ať to Jeníčka dlouho baví a ať můžeš mít chvilku pro sebe!!!!!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...