sobota 21. ledna 2012

Hod na cíl


Venku je nevlídno, sněží a Jenda nechtěl ven.....


Vložím tedy pokračování minulého článku....


Trénovali jsme HOD na cíl...
....ale do krabice nebo do koše to Jeníčka moc nebavilo....


A tak jsem ze sáčku vylovila 2 želatinové myšky, které byly nachystány jako odměna za hru....
Jenda se trefoval míčkem do myšek....
Nevěřila bych, že ho to zaujme...


Jeníčkovi se  házení na myšky moc líbilo....


Sám si je naaranžoval....


Nejdřív měl dvě bílé, po chvíli jednu myšku vyměnil za růžovou....


A nakonec byly růžové obě dvě....
Docela dobře se strefoval.
Žasla jsem, jak je šikovný....
Usmíval se, byl spokojený a tak to má být.


Když se mu něco líbí a má správnou motivaci, tak pracuje úžasně....


On to bere jako hru, ale já vím, že se denně učí novým dovednostem....


Ještě myšky spočítat....



Pak mi ukázal, jak "PRŠÍ"....


...nabral myšky do rukou a zase je pouštěl dolů...


Když přestaly pršet myši, naučila jsem ho skládat myšičky okolo barevného míčku....


Neprotestoval a pekelně se soustředil....


... nakonec měl velkou radost z vytvořené myší "kytičky"....


Když mi došly nápady, dělal Jenda své tradiční řady....


Nejdřív myšky pěkně po jedné za sebe....


...spočítat, zda mu nějaká nechybí....


 A poté je poskládal vedle sebe čumáčky k sobě....


Člověk by nevěřil, kolik her se dá vymyslet s jedním sáčkem bonbónů.....

11 komentářů:

  1. to ale bolo myšičiek, ešte že ich doma toľko máte :-D a bolo do čoho triafať

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mám pocit, že už vymýšlím "kraviny", ale nějak ho zabavit musím a když se mu to líbí....

      Vymazat
  2. Ještěže čuník nemá fóbii na myšky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Amelie, čtu Váš blog často, jste vážně skvělá, že se takto dělíte o hezké i nepříjemné zážitky z Jeníčkova života. Moc Vám a dětem přeju, aby těch hezkých bylo vždy mnohem a mnohem víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji Ti. Skvělá si nepřijdu, ale potěšila jsi unavenou duši a za to ti patří dík.

      Vymazat
  4. Já nejdřív myslela, že jsou ty myšky nějaké hračky, a ony se z nich vyklubaly bombóny. Vůbec jsem netušila, že se něco takového prodává:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V oblasti odměn musím vymýšlet a hledat stále něco nového a přitažlivého. To, co má pořád, už ho nezajímá a pak není ochoten "pracovat"....

      Vymazat
  5. Jeníček se viditelně dobře bavil :) Obdivuju jeho zápal do počtů!

    OdpovědětVymazat
  6. Jeníček má parádní háro :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Marci, tak tady je vidět, že se Jenčkovi myšky zalíbily:).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...