středa 4. ledna 2012

hra Zámecké schody


Ježíšek nadělil Jeníčkovi hru Zámecké schody.


Podle obrázku se staví dřevěné kostky...


Na první pohled to vypadá moc hezky a zajímavě.


Jenže Ježíškovi nedošlo, že tam jsou LIDI....



Tedy nějaký rytíř a princezna....


...a bohužel na každém obrázku..... na každé předloze,. podle které se staví....


Jenda se na to podíval....


...a odmítal cokoliv dělat....



...schovával se pod postel a fňukal....


"Kluk je zlej, hnusnej, mně se nelíbíííí...."




Z donucení a za slíbenou odměnu položil 2 kostky a měl toho po krk....




Zalezl pod postel a čekal, až to uklidím....


Vypadá to, že tohle nebyl dobrý nápad....


Ale jinak hračka vypadá moc hezky....

15 komentářů:

  1. Amálka asi Vám neostané nič iné ako predať a kúpiť inú hračku napr. :
    http://deskove-hry.heureka.cz/zahadny-hrad/galerie/?obrazek=bd0aba2104f9ef09e6d14bc7b07f4962

    je bez ľudí, kt. sa Jeníček tak veľmi boji ...a príncíp veľmi podobný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Když se tak dívám, že dává často nohy nahoru, aspoň to má pro něj nějaký prospěch. Já je mám taky rád nahoře aby se mi odkrvily. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět,že u této hry má nervy,tak pryč s ní.

    OdpovědětVymazat
  4. A nějak "zmizet" by princezna s rytířem nemohli? Asi ne,co? Přelepené by to blbě vypadalo a asi by to Jeníčka taky rušilo.To je škoda, hračka vypadá moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  5. A co kdybys figurky rytíře a princezny schovala a nechala Jeníčka, aby si stavěl jen kostičky a místo panáčků pak usazoval dudlíčky. ;-) Ta hra je náhodou prima a mohla by s ní být skvělá zábava. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přelepit by se to možná dalo...krteček, šmoulové...to má Jeník rád...?
    Přeji hezký den...Magda

    OdpovědětVymazat
  7. Magdo, přelepit by to nešlo...To by se Jendovi taky nelíbilo...řval by, že to se nedělá, že to tam nepatří....hned by to chtěl sundat.
    DALA jsem takhle 3x záplatu na tepláky (na koleno)...nažehlila jsem ji a 3x ji serval, že to tam nepatří. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. To je vazne zajimave, jak mu na vsem vadi ti lidi. Nevite, Amelie, jak se to vysvetluje? Jestli nekdy nejaky clovek s mirnejsim PAS byl schopen vysvetlit, proc autistum ty lidi vadi? Nebo to nema zadne 'logicke' vysvetleni? Ja se treba lidi docela stranim, protoze jsem silny introvert, ale na obrazku by mi nevadili, ze jo :). Jana M.

    OdpovědětVymazat
  9. Jano M., poprosila jsem svoji kamarádku s AS, aby sem něco napsala, tak uvidíme. Můj dohad? Autisti mají rádi to, co se nemění, co je stejné, přináší jim to jistotu, pocit bezpečí, klid. A lidi? Výraz tváře se mění každých pár vteřin, lidé jsou nevyzpytatelní, reagují pokaždé jinak, pro autistu "záhadně".
    ... nevědí co si lidé doopravdy myslí, neumějí číst emoce, pocity druhých, nechápou masky, které lidi nosí, často neumějí vyjádřit to, co cítí.... Jenda je z lidí nervózní, úzkostný, bojácný....

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mne napadlo přelepit samolepkou, ale když to tam nepatří... Jedině se Jeníka zeptat, jestli by to chtěl přelepit. S Tadeášem si přeci také lepili samolepkové knížky. Ale jestli je nějaká podobná hračka bez postaviček, tak to asi bude rozumnější.
    Nojo, Jeník neví k čemu takové zámecké schody mohou sloužit. Ony vlastně jakékoliv schody. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem byla od začátku napnutá, jak to dopadne, jestli tu hru nakonec vezme na milost, no co naděláš, má s tím problém, tak to musíš schovat na později.

    OdpovědětVymazat
  12. Asi ji prodám na mimibazaru a koupím Záhadný hrad (bez lidí): http://www.mimibazar.cz/foto.php?id=48515173&tab=9

    OdpovědětVymazat
  13. Amélko, zrovna ti jdu psát, že hodně podobný, ze stejné série je Záhadný hrad, který je bez lidí a mohl by u vás projít;-). Nám ho právě donesl Ježíšek a Lukášovi se líbí moc. Tyhle schody vypadají taky dobře, docela uvažuju, že bych si je od tebe odkoupila, jestli se rozhodneš je prodávat, tak se mi ozvi, vzala bych je Luciášovi k narozeninám na březen;-)

    OdpovědětVymazat
  14. proc autiste nemaji radi lidi?

    jako mala jsem nesnasela cizi lidi, bala jsem se jich, a ani dnes je nemusim.
    myslim ze lidi nemame radi protoze citime ze po nas neco chteji a my nevime co a to dela ze citime uzkost. nevime jak si vykladat jejich vyraz v tvari a kolikrat ani jejich slova.


    jako mala jsem si nikdy nehrala s panenkama, protoze to byli lidi... za to jsem milovala plysaky vseho druhu a auticka.

    dnes s cizimi lidmi nejradeji komunikuji pisemne.

    OdpovědětVymazat
  15. No vypadá to pěkně, líbila by se mi do školky, jistě půjde prodat...a koupit něco jiného.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...