středa 11. ledna 2012

Kamínky a náramky


Po nedělním neštěstí  (to nemyslím ironicky, to myslím smrtelně vážně, pro Jendu to neštěstí bylo a myslím, že JE doteď...)
.....
Tak znovu:
Po nedělním neštěstí s děravým dudlíkem a snahou o změnu k jinému.... jsem z toho byla unavená.
Cítila jsem se úplně vyšťavená, zničená.
Ten celodenní "boj" (pro někoho kvůli maličkosti), nedostatek spánku a 10 tablet na bolesti denně dělá své....
Modlila jsem se, aby o půlnoci Jenda spokojeně usnul i bez růžového dudlíku a nakonec se to podařilo.

V pondělí to nebylo o moc lepší.
Bylo vidět, že Jenda není ve své kůži. Byl nervózní, pofňukával, nic ho nebavilo....



Nemačkal dudánky a chybělo mu to.
Přemýšlela jsem, jak ho zabavit znovu.
Co na něj platí?
 ...čuník.
Co má rád? Určitě kamínky....




Tak super.
Měla jsem schované 3 kameny, které jsem mu ještě nedala .....

První, co Jenda udělal, tak popadl 2 kameny a přiložil si je k uším....
:-)
Ta fotka se mi moc líbí...třeba jen proto, že mě by to nikdy nenapadlo.




Chvíli si s nimi hrál....



Každému dudánkovi chtěl dát kamínek.
Jenže na toho "travičkového" se nedostalo....


Rychle jsem zachránila situaci a vylovila z šuplíku prázdnou bílou ulitu....
To koukáte, co mají matky autíků v nočním stolku, že?
Mám tam odměny (želatinové bonbóny), kamínky, dudlíky, 2 baterky, kalkulačku, ulitu, korkové zátky od vína, krejčovský metr a pár kostiček (s puntíky...normální hrací kostky) .


Jenda dudlíkům jejich "dárečky" občas vyměnil....


...a chviličku byl spokojený....



Pak mne napadlo vytáhnout starý trezor ještě po mém tatínkovi....




Vyndala jsem náramky a náhrdelníky - poklady, které tam máme s holkama schované ....
Někdo by řekl, že to je jen "pro holky", ale v nouzi tohle neřešíme, že?
Hlavně že jsou na nich kamínky.


Jenda je vyzkoušel nejdřív na sobě a potom zkoušel náramky navléct i čuníkovi....


Čuník držel, ani nedutal.

Na pravou tlapičku,
pak na levou....


Docela to Jeníčkovi šlo.... natož, že to možná nikdy nedělal....


....ještě náhrdelník na krk....


.....není čuník fešák? :-)


Ještě schovat kamínky....


..a můžeme si jít hrát zase s něčím jiným....

Hlavně že dudlíky nezahazuje....
......zdá se, že každá snaha přináší své ovoce....

Přeji vám příjemné odpoledne, nádherný večer a pohodu v duši.

19 komentářů:

  1. Marci proč nevyměníš u toho růžového dudlíku jen ten gumový nesmysl z jiného dudlíku? Třeba by byl Jeník spokojený, pokud mu růžový chybí a rád by oželel jinou barvu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, zkoušela jsi to někdy? Mně to vůbec nejde. Ani to vytáhnout, natož to pak zatlačit zpátky.
    A stejně se musí naučit přijímat změny. :-P

    OdpovědětVymazat
  3. Marci Tvoje fantazie nemá hranic :))

    OdpovědětVymazat
  4. Opět jsi dokázala, že umíš a Jeníček jak je šikovný! Dát náramky čuníkovi - to každý neumí! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem ty čumáky u dudlíků vymněňovala, ale je ostázka, jestli to u tohoto typu vůbec jde. Ale jak píšeš, asi nastal čas naučit se přijímat změny.
    Je hezké, jak si hraje s kamínky, a čuníkovi to moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marci, krásně Jeníček čuníka nazdobil:)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeník -závislák na rituálech :-) a musí se naučit zrovna na tyhle dudlíky :-D My museli mít žlutou ! kytičku -ale měli jsme od Bočka a tam jde měnit ta guma :-D Kdyby člověk věděl dopředu .... :-(

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně čuníka vymustroval, jen co je pravda. :)
    A co se týče nevyspání, neměla bys ponocovat. :D

    OdpovědětVymazat
  9. aháá no mě to vždycky šlo, ale je fakt že tyto dudlíky jsem používala před 23 lety a je možný, že byly na jiném principu :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Jeníček má nový dudlíček v pusince a zdá se, že je všechno na dobré cestě, dokonce mu kamínky vykouzlily na tvářičce šťastný úsměv. Prasátko s korálky a náramky, je moc krásné. Ty modré náramky, se líbí i mě. ;-))

    OdpovědětVymazat
  11. Myslím,že dudlíky za chvilku zmákne a to je super.Krásně si hraje s kamínky i náramky. Jen mě tak napadá,co kdyby se něco stalo čuníkovi? To by asi byl mazec,co? Rozhodně to nechci přivolávat,to ani náhodou. Jen mě tak napadlo. Blbej nápad,já vím. Krásný týden přeji.

    A.

    OdpovědětVymazat
  12. Andy, čuníky máme 2 náhradní (úplně stejné). Koupila jsem je na Mimibazaru.:-) Heslo: "Vždy připraven". :-P

    OdpovědětVymazat
  13. S tou fixací na dudlík to máme podobně. U nás zase máme fixaci opičku. Koupili jsme mu jí jednou ve výprodeji a od té doby ji pořád tahá. Teda ona už to není ta první, opice jeho tahání většinou dlouho nevydrží a musí se tajně vyhodit a nahradit novou. Problém je, že to musí být přesně ten druh opičky. Jakékoli drobné odchylky nejsou tolerovány. Nakonec mu jí musím objednávat přímo z Číny, u nás se už nedá koupit. Jěště, že si neoblíbil nic velkého a drahého :-).

    OdpovědětVymazat
  14. Čuník je tedy frajer. Taky jsem čumáky dudlíkům kdysi vyměňovala (psovi :-) ), děti měly jiné, tam to nešlo.

    OdpovědětVymazat
  15. Cunik je Bozan...hrajete si naramne, jste obrovske sikulky o:-) I u nas byva velmi casto valna hromada o:-))) A kaminky u usi jsou nadherne...Jinac i u nas tezka zavislost na dudancich, ale mala aspon toleruje jakykoli....

    OdpovědětVymazat
  16. Je to asi hodně těžké, ale u něho u Jeníčka se vztekání tolerovat a jsou vidět velké pokroky. Musíš ale myslet trochu taky sama na sebe. Kdo by se pak staral o Jeníčka? Tím myslím to velké množství tablet proti bolesti a nedostatek spánku, protože kapacita organizmu naní nevyčerpatelná. Vím, o tom své. Můj syn nereagoval na varovné signály svého těla kvůli neúměrnému vypětí nemohl hýbat rukama. Držím palce, ať máš sílu a vydržíš!

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den, vím že to sem nepatří ale mohu vědět odkud máte tyto "velké" dudlíky? Sháním ho už dlouho a marně syn jiný nechce :-( děkuji moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu. Jenda také jiné nechtěl. Ale nepotěším vás. TEHDY (v roce 2011-2012) byly normálně v lékárně, od té doby jsem psala na různá místa a nikde jsem je nesehnala. Možná se něco od té doby změnilo, ale pochybuji....Také bych je "potřebovala".

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...