sobota 14. ledna 2012

Dřevěná stavebnice


Na půdě jsem našla stavebnici po holkách...


Má různé dílky, šroubky, válečky, kolečka....


A zkoušíme z nich stavět....
Písmenko A se Jendovi moc líbilo.


Představivost není moje silná stránka, tak to podle toho vypadá....


Ale Jendovi to nevadilo....
Spokojil se s málem....


Dudánek jezdil na lodičce, v autě....



Čuník nás bedlivě pozoroval.



Udělali jsme koloběžku....


...nebo stožár....




A na chvilku jsme se zase zabavili.


Taková příjemná změna....


Jenda měl radost a tak to má být....


Přeji vám příjemný a pohodový víkend.

16 komentářů:

  1. Ta stavebnice, mi tak trochu připomíná starý známý Merkur, ale ten byl plechový, tato dřevěná se mi zdá mnohem přijemnější. Kolobrnda se moc povedla, líbí se čuníkovi i Jeníčkovi. Taky vídím, že Jeníček přijal dudlíček a je všechno vpořádku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dřevěný Merkur je báječný, ten jsem ještě neviděl. Ani se nedivím, že se Jeníkovi tak líbil. Mně se líbí taky. Hezky jste si vyhráli.
    Krásný víkend i vám.

    OdpovědětVymazat
  3. Podobnou stavebnici jsem měla, když jsem byla malá. Udělala jsem koloběžku, kočárek a jeřáb. Určitě si s ní bude ještě hrát několik let, protože může sestavovat složitější a složitější věci.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pižliku, on moc nestaví, podává mi díly a stavím já, ale baví ho to a to je nejdůležitější.

      Vymazat
  4. Tato dřevěná stavebnice mi hodně připomněla naše dětská léta. My jsme zase měli stavebnici kovovou a také jsem mladšímu bráškovi nejčastěji stavěla koloběžky a trojúhelníky. A když to pak uměl sám, tak si dělala auta a jeřáby. :-) Krásné fotky. Jste šikulky a moc se mi líbí Jendy totální zapálení do stavebnice a stavění. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci, tak kouká, že tahle stavebnice Jeníčka alespoň trochu zaujala:). Marci krásný víkend!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Marcelko ,ta stavebnice Merkur je asi každému známá a jak je vidět i Jeníčkovi se líbí ,to mě potěšilo ahojky a vydrž !!!Daja

      Vymazat
  6. To je moc pěkná stavebnice! A je vidět, že Jeníček si umí už dost hrát a baví ho to!

    OdpovědětVymazat
  7. Písmenka a čísla jsou evidetně Jeníčkovo hobby :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko, já žádnou stavebnici z mého dětství nemám. Byly jsme tři holky a bydleli jsme vždy v paneláku, takže to asi nebylo ani kde skladovat.-:) Mám ale ještě schovanou krabici lega co si s ní hrával můj syn - nějak se s ní nechci rozloučit a říkám si,kdo ví, zda-li si s ní nebudou rádi hrát jeho děti-:)
    Přeji ti krásnou, klidnou a pohodovou neděli s usměvavým Jeníčkem. Snad se vydaří!-:)

    OdpovědětVymazat
  9. Díky, víkend byl krásnej a co ten tvůj? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víkend byl náhodou moc prima - setkání s maminkou, s přáteli..co víc si přát?

      Vymazat
  10. Ivet, taky toho moc skladovat nechci,. většinu hraček prodám nebo rozdám, JEN LEGO bych si chtěla nechat pro vnoučata.

    OdpovědětVymazat
  11. Ta Tvoje půda ale koukám, tak ukrývá ale bohatství, co? Je to dobře, aspoň je změna!

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji ..ano mne již je o moc lépe ... děkuji za tak vlídná slova . A vy neděkujte ... je obdivuhodné jak se staráte o své děti .Jste báječná žena ,která rozdává lásku ..Jste milující matka A to je krásné .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henry, děkuji ti za krásné komentáře. Ty jsi obdivuhodný, věř mi.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...