pondělí 16. ledna 2012

Karty se Šárkou


Jenda neumí hrát karty, ale pozná písmena a čísla.


17. října hrál Jeníček karty se Šárinkou....


Šárka je rozložila od 1 do 8 a Jenda měl přiřazovat podle čísel jednotlivé karty.....


Šárka mu karty podávala...
...a Jeníčka to chvilku  bavilo....



V ruce mačkal svého nebíčkového dudlíčka....


Bez dudlíka to dlouho nevydrží....
Často ho "potřebuje" i při hře.


Pak Šárku pošťuchoval a ona se zlobila....



A potom pro změnu zlobila Šárka mě....


Schválně ni strkala karty před foťák.....


A děsně se tomu chechtala....když mi zničila fotku. :-P


Jéje, ta puberta je ale legrační....
 :-)


A ještě jednou.....


a znovu....


Jendovi to ale vtipné nepřišlo, začal se vztekat, tudíž hra brzy skončila....


Nejsem si jistá, zda přežiju pubertu svých dětí.


Doteď se válel po zemi jen Jenda.
Poslední dobou se tak válí i "slečny", ale ne vztekem, nýbrž tím, že provedou někomu nějakou lumpárnu a pak se "smíchy válejí po zemi"....

(bohužel Jenda legraci nechápe a můj manžel taky ne.... takže z toho plynou často docela perné chvíle.
Ale vysvětlujte něco puberťačkám...)

Pomoooc.
Jak dlouho ta puberta trvá?
Mám se začít bát?
 :-)

25 komentářů:

  1. Marci, ty přežiješ úplně všechno od potopy světa až po krach burzy!!! Kdo ví, co bude bavit Jeníka za nějakých 8 - 9 let? Ale ty to přežiješ! Tím jsem si jistý.
    PS: Jestlipak uhodneš, komu se líbí ta voňavka a kdo jí používá???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Davide, děkuji za důvěru. Krach na burze "zatím" neřeším...:-P Jsem ráda, že mi věříš, dodáváš mi důvěru v sebe, děkuju. Někdy mám pocit, že zvládnu všechno a občas mám pocit, že mě raní mrtvice...
      Kdo používá voňavku? Snad nééé ten tygr, co stojí vedle televize? :-)

      Vymazat
  2. No holek puberta bude asi jako ta Tvoje,ne? Bála bych se Jendovy puberty. Pa Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moje puberta? Já jsem žádnou neměla. :-P Byla jsem klidné tiché dítko trávící čas u knih a u pletení, u háčkování, vyšívání, chodila jsem hlídat miminka, abych si vydělala pár korun...a později jsem se starala o umírajícího otce. Nikam jsem nechodila. A nevadí mi to. Takže nevím nevím, jestli holky v tomto budou po mně.

      Vymazat
  3. Marcelko, taky si myslím, že holky budou slabý odvar toho, co tě čeká s Jeníčkem - nechci tě strašit, sama dobře víš, už už teď to není jednoduché....
    Ale máma přežije všechno, zlobí, vyvádějí a pak usnou a máma se kouká a vidí zase ty malé, roztomilé děti...
    Hodně sil a pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Helenko, díky. Četla jsem i o autismu dospívajících, něco znám z přednášek...uvidíme, co mě čeká. Na to mám ještě čas. Raději nad tím nepřemýšlím. Každý "dnešní" den je pro mne ten nejdůležitější.
    "Carpe diem" = užij dne. Takže si užívám drobností a snažím se brát i pubertální výlevy holek s úsměvem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tebe nějaká puberta jen tak nerozhodí :-) A na Jeníčkovu máš ještě dost času, tak proč nad tím dumat :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím jak dlouho trvá puberta, já si na tu svou nepamatuji, snad jsem ani žádnou neměla a to samé bylo s našima dvouma klukama. Normálka rostli až byli najednou velcí kluci na ženění. Někdy se mi zdá, že ty řeči o pubertě jsou opravdu jen řeči. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, asi jak u koho. :-) Ty jsi měla "štěstí", že jsi ji u kluků nepostřehla. :-)

      Vymazat
  7. Mě je 22 a máma tvrdí, že je to se mnou pořád horší a horší:D A to mě vidí jenom o víkendech...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, nestraš...10 let s holkama a pak s Jendou nanovo...:-P Ale já mám pro strach uděláno. :-)

      Vymazat
    2. Ale na druhou stranu puběrťák s poruchou přímu potravy, středně těžkou tepresí a silnými úzkostmi je přece jen "trochu jiná kategorie" Myslím, že jsem chudákovi mámě dala pořádně zabrat...

      Vymazat
  8. Ahoj, děkuji ti za komentář, který si mi napsala k mému článku. Bohužel jsem se k nějakému smysluplnému koemntáři dostala až te´dkon, ačkoliv na tvé stránky jsem vlezla hned ten den. Musím říct, co jsem viděla a četla, že tě upřímně obdivuji. Musí to být hodně těžké. Každopádně Jeník je i tak určitě skvělé dítko a jak je vidět tak tě má určitě moc rád, ikdyž to někdy nedává najevo(četla jsem si o tom dudlíku a pak, že má najednou jiného čuníka? nebo jak se to vlastně vyřešilo, unikly mi asi souvislosti - nebo mě pobavilo to s tou vanou, že je Jeníček takový vybíravý :) má rád svoji amminku)

    OdpovědětVymazat
  9. Jo puberta trvá...poměrně dlouho :D mě držela od 11let až do 18 :D a segru to drzi uz od 9let a to jí je zatím 14 xD Je to těžký. A Jeník je absolutně krásný :). A zubařů se neboj ;) taky jsem se bála, a umrtvit? To bylo to nejhorší

    OdpovědětVymazat
  10. Marcelo, prosím Vás, někam se mi zatoulala Vaše mailová adresa. Můžete mi ji prosím obnovit na rejcka@seznam.cz?
    Děkuji a přeji hezký den
    A hodně energie v boji s pubertou, která nemusí být vždycky příšerná:-) nebojte se:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Někdo ji má až do konce života. Ale zase naopak, není to krásné období a každý z nás starších by se toho času i rád vracel?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ne, nechtěla bych zpátky do puberty. Jsem spokojená s tím, co je teď. Každé životní období má své kouzlo.

      Vymazat
  12. Šárka (Šavrda)17. ledna 2012 v 17:01

    Tak s pubertou ti opravdu neporadím, mě se prý vyhnula oklikou. :-) Já v té době totiž řešila závažnější věci jak pubertu (mé operace a následné léčení). Ale u nás prý pubertou trpěl jen starší bratr a toho to chytlo tak kolem 15 roku a drží se ho to snad dodnes (a to už je dvojnásobný otec!). Takže to vidíš. Někdo jí neprodělá a někdo jí má snad navěky. :-D
    Opět nádherné fotky a Šárka je náhodou správňácká holka. ;-) Jeníček je šikulka, krásně karty rovnal. :-)
    Mějte se krásně a mnoho sil do té dvojnásobné puberty. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky řešila jiné věci než mí vrstevníci, ale myslím, že mi to jen prospělo.

      Vymazat
  13. Marci, pobertu určitě přežiješ! Ty jsi vytrvalá, trpělivá, zlatá maminka! A jak dlouho trvá? Není to u každého stejné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že to je u každého jiné. Jen by mě děti mohly občas šetřit. :-P

      Vymazat
  14. Je krásné ,že jste štastná se svými dětmi.To je moc důležité.
    Taktéž velmi děkuji za vaše komentáře a pochvalu .
    Puberta ... krušné to období ..ale dá se zvládnout ..U mne to nastetsí moc dlouho netrvalo ....Ale moji rodiče si se mnou jistě užili spoustu legrace a starostí....

    OdpovědětVymazat
  15. Ani nevite jak moc si vážím té nabídky přátelství .
    Moc mi lichotí ,že jste si mé články zamilovala .
    Moc vám za vše děkuji .. neuvěřitelným způsobem jste mne potešila . Je obdivuhodné .. vskutku ...jakým způsoem dokážete člověka povzbudit ,,vzhledem k tomu ,že vy nemáte vůbec jednoduchý život .

    OdpovědětVymazat
  16. Ovsem ..omluvám se... rád ti budu tykat .. je to mnohem osobnější ...a 35 let ..to není žádný věk ...

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...