neděle 15. ledna 2012

Láska k čuníkovi


Dnes vám dám sérii fotek ze 30. listopadu.


Probírám se fotkama a říkám si:
"Jak já tomu čuníkovi někdy závidím"....


Občas mu závidím Jeníkovu lásku....


Ta láska je na fotkách vidět....
...je cítit...


Společně si hrají, relaxují, laškují, společně mě mystifikují, že už spinkají, ale není to pravda....
Jenda se tomu pak chechtá a volá: "Jeník šidí maminku"....



Závidím čuníkovi ten oční a dotykový kontakt s Jeníkem....


Na prstech jedné ruky bych spočítala, kolikrát se loni Jenda přišel přitulit, kolikrát se nechal obejmout....


Je to zvláštní pocit ...
Mít děti a nesmět se některých dotknout....
(teď nemyslím přebalování a oblékání Jeníka)


 Ještě čuníka pohladit....


 ...usmát se na něj....


..pozlobit ho....


...pošimrat na bříšku....


A tady už se Jeníček zase zlobí, protože byl na programu dne nějaký úkol a ono se mu zrovna vůbec nechtělo....


Máte taky nějakého "čuníka" na mazlení?

25 komentářů:

  1. A víš, že si vůbec nepamatuji, jestli jsem v dětství měla nějakého plyšáka na mazlení. Je fakt, že za mého dětství se takové měkoučké a heboučké hračky nedělali, vzít si medvěda do postele, znamelo trpět s ním nepohodlí. :-) Myslím si, že je dobře, že má Jeníček takového kamaráda, je vidět, že i on se potřebuje k někomu přitulit a když má zábrany nechat se obejmout od lidí, má aspoň svého růžového čuníka. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jsem za čuníka moc ráda. Přes něj se naučil mnoho sociálních situací. Má ho asi od 2 let.

      Vymazat
  2. ja jsem se taky jako mala nerada mazlila s lidmi. :) na mazleni jsem, presne jako jenik, mela plysaky. nejdriv hackspetta (to je svedsky datel woody), to byl plysak malem vetsi nez ja. vsude jsem ho tahala sebou, oblekala, vozila v kocarku atd. pak prisel ruzovka, neco jako ruzovej moncicak, ten uz byl mensi.
    jeste dnes mam v loznici truhlu plnou plysaku a v posteli plysoveho psa ze serialu tintinova dobrodruzstvi v zivotni velikosti. :) jeste ze mame postel velkou, jinak by se tam nevesel manzel. :p

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to má i Eliška. Plnou postel plyšáků. A když někam jede, tak jedna velká taška je plná plyšáků. :-) První bere plyšáky, nee oblečení.

      Vymazat
  3. Ahoj Maci. Mám dva "čuníky" na mazlení. I když ten větší se už moc mazlit nechce. Prý už je na to velký. Jen když to nikdo nevidí. A malá včera říkala: mami zavři očička a pusinkovala mě. Bylo nám hezky. Jeníček je taky takový muchlací, roztomilý. Třeba se někdy nechá. Poňuněj čuníka a pak Jendu. :-) Pa Tina

    OdpovědětVymazat
  4. Já zase všude tahám sebou plyšáčka Pižlíka.:))))

    OdpovědětVymazat
  5. Já se taktéž nerada mazlila s lidmi. Dávám i do teď přednost plyšákům či kamenům - drží lépe tajemství.
    Když si s čuníkem rozumí, pak to hřeje jeho srdíčko. A na Vás připadá asi radost z lásky, kterou posílá přes mazlíka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsem moc ráda, že se naučil pečovat o čuníka, mít s ním oční kontakt, něco sdílet...jsou to úžasné pokroky.

      Vymazat
  6. Ani já jsem neměl plyšáky, jak píše Jarka, já měl dva medvědy piliňáčky. Velkého hnědého, který při překlopení bručel, a malého bílého, jen tak do ručičky. Ten v posteli nezavazel. Bohužel mi byli odebráni spolu s dalšími hračkami - "stejně už si s tím nebudeš hrát". U velkého jsem to i chápal, už z něj ke konci padaly piliny, ale přesto si na oba občas vzpomenu.
    Jeník snad o svého čuníka nepříjde. Je hezké mít nějaké pouto k svému dětství.

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi, že má Jenda takového muchlánka, o kterého se tak pěkně stará a má ho rád :-) Já sice žádného plyšového mazlíka doma nemám, za to mám mazlíka pěkně chlupatho a to naší fenku Sofinku :-D Ta by se muchlovala pořád :-)
    I když se Jeníček s maminkou moc nemuchlá, taky jí má určitě moc rád! :-) ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Šťastné to dítě je moc milej.Marcelko, na čt.1 v Sama doma od 12.30hod je celý týden věnovaný bolesti.Dnes tam byla řeč o náplastích na bolest,které vydrží i několi týdnů a dlouhých oobědnávacích lhůtach do centra bolesti.S lékaři můžeš i četovat.Zítra to tedy bude o dětských bolestech,ale jestli budeš mít chvilku tak na to mrkni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, Jenda mě nenechá dívat se na televizi. Myslíš, že náplasti platí pojišťovna? Snad mi v ordinaci bolesti poradí. Jdu myslím 25. ledna. Děkuju.

      Vymazat
  9. Jednoho mazlíčka bych měl a snad nevadí že je docela živej. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo má rád živé, někdo plyšové. Ale ti plyšoví nezlobí, nemají žádné požadavky a jsou vždy při ruce, když potřebuješ. Ti živí mají často nějaké požadavky, bývají mrzutí, unavení, naštvaní..to s plyšákem nehrozí.

      Vymazat
    2. Ten můj má zatím jen určité požadavky a ty rád splňuji. :D

      Vymazat
  10. No to nevím jestli je platí pojišťovna,ale mluvil o nich docela pozitivně.Dělají je prý i z čilipapriček.Ono se to dá snad zkouknout i na netu na čt 1,třeba v noci.

    OdpovědětVymazat
  11. Kdo by Čuníkovi odolal? Myslím, že je úspěšnou spojkou mezi Tebou a Jeníkem. Sice dotek nenahradí, ale je symbolem vašeho "bezdrátového " vztahu :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkný čuník, buďte ráda, že se Jeník tulí alespoň k němu. Třeba jednou příjde za Vámi a už Vás nepustí. Máte můj obdiv. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám Rozárku.. Nedokážu si představit, jak to pět měsíců bez ní přežiju. Nedokážu si taky představit, že se k nikomu nepřitulím (a tím myslím samozřejmě nejen zvířata, ale i své přátele a blízké..) Skype živý kontakt nenahradí. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přežiješ, Aničko, přežiješ. Ono ti nic jiného nezbyde. Dřív žádný skype nebyl a taky lidé přežili.

      Vymazat
  14. Máte můj obdiv .. nedokáži si ani představit jaké to musí být.
    Jeníček vypadá na fotografiich vcelku štastně . Má čuníka ..ale doufám ,že jednou skutečně přijde za vámi ..a bude vám věnovat svůj usměv a pořádné objetí .
    Přeji vám hodně zdaru ...trpělivosti a uspěchu .. a hodnou dávku štestí ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henry, děkuji. Jsi velmi vnímavý, citlivý člověk, to se mi líbí.

      Vymazat
  15. Amelko, pokazde, kdyz u Tebe narazim na nejaky novy prispeveke, se musim pred Tebou sklonit...Ja jsem hodne emotivni clovek a ac jsem hrmotne postavy, potrebuju alespon nekolik letmych obejmuti a konatktu prave od svych deti...Neumim si predstavit, ze bych byla jenom o "zavideni" cunikovi...ale chapu, ze je to obrovsky pokrok...Objimam Te, aspon virtualne...Krasny den.
    P.S. prosim te, byla jsem na lovu dudanku, ale u nas je to nedostatkove zbozi, silikonove savicky by asi jenik nebral, vid...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mystero, neee, silikonové NEEE. A latexové jen velikost 3. Dudlíky prý už půl roku nevyrábějí...fňuk.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...