pátek 27. ledna 2012

Papírová bitva s čuníkem


A tentokrát beze slov....


Utíkám do postele...


Musím taky občas spát....


...a čuník to dnes vezme za mne...


On a Jeník = nerozlučná dvojka....


Štěstí je na nich vidět....


Přejí vám všem nádherný den....










15 komentářů:

  1. Tak moc se mi líbí, když se Jeníček směje! Hezký den. Tina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I mně se líbí jeho smích. Vlastně každý upřímný úsměv je krásný, nejen Jeníčka.

      Vymazat
  2. Tak hezký den, doufám, že sis odpočinula a načerpala sílu do dalšího fungování, Jeníček s čuníkem už jistě vyhlížejí maminku a těší se, co jim zase vymyslí za lumpárničky. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Den je krásný, svítí sluníčko... a to hned pookřeju. A lumpárny? Tak ty mu jdou skvěle. :-)

      Vymazat
  3. Jste šikulové. Ty ,že vše zvládáš na jedničku a Jeníček nám všem ukazuje jak je šikovný a sám si chvíli pohraje třeba s papírky.
    A jak pak jsi dopadla v Praze v ambulanci bolesti?
    Ahojky Eva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On si nehrál sám, ale házel papírky na mě a na čuníka.
      O ambulanci bolesti jsem psala v komentáři u članku "Jeníček a sníh". Změnili mi léky, aby se tolik nezatěžoval žaludek a játra. Něco bude v kapkách, na noc náplasti ...Dnes ráno jsem začala se změnou, tak zatím nevím...

      Vymazat
  4. Papírové koulování se z babičky přestěhovalo do postele? :)
    Z vás musejí mít papírnictví radost, chodíte asi dost často nakupovat. :) Ale když to čuníka baví, tak proč mu neudělat radost. A Jeníček se taky sveze. :) A hlavně se hezky směje.

    To je čuník kosmonaut, nebo je přilepený u stropu? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Co má peří letí a co nemá letí někdy taky, třeba na náledí. :D

    OdpovědětVymazat
  6. neměl být hezky napsaný, nějak se nesoustředím na autorskou tvorbu, když mám dobrou náladu, píšu věty, když jsem na sračky jako včera dopadá to takhle.
    život hezký mám ale sama si ho ničím. Být nejlepší, všem vyhovět, aby mi záviděli, pak se z toho holt člověk zhroutí.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takhle vidím Jeníčka nejraději,užíváte si krásně.
    Taky jsem myslela,že je čuník na stropě.Ahoj Miluš

    OdpovědětVymazat
  8. Snad si maminka pěkně odpočinula a Jeníčka ohlídal čuník :-) Jistě si spolu s papíry pěkně vyhráli :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná papírová bitva, to jsme doma s klukama ještě nezkoušeli, dík za tip :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky! Ty fakt umíš! Jsem ráda, že to jde s čuníkem tak dobře! Dlouho jsi u mne nebyla, myslela jsem, že se něco děje, ale snad je vše OK.

    OdpovědětVymazat
  11. S čuníkem je Jeník evidentně naprosto šťastný a spokojený:-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...