neděle 1. ledna 2012

Piánko


Vraťme se ke Štědrému dni.
Slíbila jsem, že vám ukážu další dárky, které Jeníček dostal.



Jenda od malička miloval zvukové hračky. 


Věděla jsem, že piáno se zvuky mu udělá radost....


Jeho oblíbený budík nesměl při hře chybět.....
Čísla Jeníček sleduje snad neustále....



Každou minutu se ptá, kolik je hodin....



Jenda se chechtal zvukům, které zvířátka vydávala....


Radost na něm byla krásně vidět....



Postupně vyzkoušel skoro všechny čudlíky...


...ale i při tom nezapomněl na čísla a ukazoval si je na budíku prstem....


Na dudlíčky při tom samozřejmě nezapomněl...

 Vydržel si  hrát asi 10 minut....


Pak si vzal svého oblíbeného čuníka....


...a piánko mu ukázal....


Na těchto dvou fotkách je vidět, jak na čuníka krásně reaguje.



 S čuníkem má dokonce naučený "oční kontakt"....

Přeji vám do nového roku ještě jednou hodně zdraví a lásky.

16 komentářů:

  1. Piánko je super hračka...Jeníkův úsměv to dokazuje...krásné fotky...
    Napsala jsem ti elaborát:-) Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Jújda, to jsou moc milé fotky. Koupila jsi Jeníčkovi skvělý dárek, je vidět, že je z něj nadšený. A deset minut zvířátkových zvuků, je asi tak akorát denní dávka, pro osazenstvo vaší domácnosti. ;-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Když se tak krásně usmívá je zlatej.Moc ráda ho vidím takhle šťastnýho.

    OdpovědětVymazat
  4. Sice na klávesách umím jen Ovčáky, čtveráky, ale když vidím šťastného Jeníka, tak bych si taky něco zabrnkal. Určitě to je lepší zvuková hračka než za našich dětských let plechové bubínky. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tady je Jenda opravdu moc šťastný,je to roztomilé..

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá š´tastně, jak to dláš, že umíš ty okamžiky tak krásně zachytit.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě zaujal Jeníkův prstoklad, je jak profesionál :-) Piánko vypadá zatím na nejlepší dáreček :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Amelie, dnešní ráno jsem strávila nad tvým blogem a pročítala všechny nové články. Byla jsem zvědavá, jak Jeník (a vy všichni s ním), prožíval Vánoce. Je prima, že měl radost z dárků, i když ty přípravy na sváteční stolování byly asi hodně náročné. No a Silvestr - vlastně jsem to čekala, že se Jeník bude bát rachejtlí a všeho toho kraválu. Škoda, že tvůj muž nemá trochu víc pochopení. Taky mě hodně zaujal mail, který ti poslala K - moc hezky to napsala. Mějte se všichni v tomto roce moc krásně a držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Do nového roku přju hodně Jeníčkových úsměvů, jako na těchto fotkách!

    OdpovědětVymazat
  10. Do nového roku vám přeji jen to dobré!!!
    a spoustu takových malých radostí každý den :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky! Nejkrásnější jsou ty, kde se Jenda usmívá a radost mu září i v očích. :-) Budete mít doma hudebního virtuóza! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. aMoje vnučky tyhle zvukové hračky taky miluje, až nás často z toho rozbolela hlava. Ale co by člověk pro radost dítěte neudělal a nevydržel. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Moc krásné, Jeník je spokojený a šťastně se usmívá a tak Ti Marcelko moc do nového roku přeju, abych takových pohodových fotek bylo co nejvíc a i Ty měla důvod se usmívat.

    OdpovědětVymazat
  14. Drahá, vážená přítelkyně, dlouhou dobu jsem neměla možnost se projevit, chci jen popřát vše nejkrásnější co život může dát. Vám lásku a úctu posílám a radost a štěstí přeji vám. Anna

    OdpovědětVymazat
  15. Tahle piánka jsou vděčné hračky, Lukáš taky jedno měl a miloval ho:-). Na Jeníkovi je poznat, že si to vyloženě užívá:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já si pamatuji, jak moje vnoučata měla podobnou hračku, byla tam taky zvířátka se zvuky a hlavně naše Terezka to pouštěla pořád dokola, mooooc se jí to líbilo!

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...