sobota 28. ledna 2012

Odpočinek s čuníkem


Od čtvrtka měním léky na bolesti nohy.
10 tablet denně je hodně a tak zkoušíme jiné léky s dlouhodobějším účinkem, k tomu Tramal v kapkách a náplasti proti bolesti.


Než vychytám to správné dávkování, správnou hladinu,  než si zvykne tělo na nové léky, bude to chvíli trvat.


Jsem unavená, bolí mě hlava, chce se mi spát, včera se mi třásly ruce.....


Snažím se toho moc nedělat a víc odpočívat....


Moc se mi líbí, když si Jenda přitáhne svou "čuníkovou" (růžovou) deku a lehne si vedle mě do manželovy postele.



Mačká si dudlík...


A povídá čuníkovi....

...budík samozřejmě nesmí chybět....


Občas dá čuníkovi pusinku ....


....a já jen tiše závidím....


...fňuk....


Pohladí ho po zádíčkách....
...fňuk....

...po rypáčku....


....po hlavičce....
...fňuk....


...po bříšku.....


...a oba vypadají tak spokojeně.


Není nad šťastné, spokojené a usmívající se dítě....

16 komentářů:

  1. protože mám ráda ten pocit, že jsem lepší než oni. protože jsem prostě taková blbá kráva. Jenže aspon v životě dosáhnu toho co chci, i když za jakou cenu... nechci být jako oni, proto.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tě tak obdivuju! Vím, nebo spíš tuším, že to máš hodně těžký, ale nejhorší musí být nemoct se pořádně pomazlit s svým dítětem. Hodně síly!

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju Ti do dalších dnů hodně síly, změna léků je vždycky těžká ať už jde o cokoli(já už několikrát musela měnit psychofarmaka-antidepresiva a anxiolitika, protože mi přestali účinkovat a vždycky to bylo "hustý") tak snad se brzo podaří "najet" na správné dávkování a uleví se Ti. A přeju ať Jenda moc neřádí a můžeš si alespoň trošku oddechnout.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Amélie, mě tak jenom napadlo, co se děje, když potřebuje čuník koupel? :o)
    P.S. Já bych tak ráda komentovala, ale Explorer je proti, tak zkouším Chrome.
    Pa Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čuník se koupe jen "jako", hrajeme si na koupání čuníka...
      Ale pokud myslíš, když je opravdu špinavý...tak to se ještě nekoupal...už měsíc o tom přemýšlím...A nevím, jak na to...vyprat a rychle na topení... Párkrát jsem to navrhla a Jenda protestoval. Budu to muset udělat tajně...

      Vymazat
    2. Dobrý den Amálie, máte můj velký obdiv a respekt. Žívot s malým "autistou" je vyčerpávající a je to běh na dlouhou trať. A těch překážek a problémů co člověk musí překonat. Vím o čem píši,protože se denně s těmito dětmi setkávám ve svém zaměstnání. Obdivuji všechny matky které mají doma dítě s PAS. Přeji Vám hodně sil, lásky, zdraví a aby Jeníček v rámci možností byl hodný a dělal vám jen radost. MArkéta

      Vymazat
  5. Držím palce se změnou léků, ať je to v pohodě.
    U nás jsme, když to bylo možné měli 2x stejného plyšáka, tím se "miláčkova očista " stala bezproblémová. Ovšem, někteří mazlíčkové byli unikátní kousci:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čuníka máme pro jistotu 3x, jen po 2-3 letech už není tomu prvnímu moc podobný, musím udělat porovnávací fotku. :-)

      Vymazat
    2. My ho máme taky 3x :-) :-D

      Vymazat
  6. Já vím, jak to máš těžké a opravdu obdivuji tvou stále dobrou náladu, sama jsi na tom špatně, ale dokážeš rozveselit ostatní. Jinak fotky jsou krásné, ten čuník je super..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že Jeník má v oblibě růžovou barvu. Když byl syn malý, měl zase oblíbeného opičáka. Tajně jsme mu koupili ještě jednoho a pak jsme ho měnili, když potřeboval vykoupat. Za čas to ale stejně poznal a bylo zle:)))Chodil spát s oběma a tvrdil, že jsou bráchové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, růžovou miluje. Nejen na čuníkovi - růžová deka, růžový polštářek, růžový dudlík, růžová mazací tabulka, růžový metr ap.

      Vymazat
  8. nevadí mi ty komentáře... a to, že bych měla správně jíst vím, ale to jak jím ted taky není ideální :)

    OdpovědětVymazat
  9. Šárka (Šavrda)29. ledna 2012 v 15:33

    Je moc krásné, jaký má Jeníček s prasátkem vztah. :-) Ani se ti nedivím, že je ti smutno. Ale musí tě zase těšit fakt, že je krásných citů schopen. ;-) Třeba se to jednou obrátí a hladit a pusinkovat bude tebe. ;-) Když koukám jak veliké pokroky s ním děláš, tak bych se tomu vůbec nedivila. :-)
    Jéééé - já také miluji růžovou barvu! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jak poroste, třeba se trefíš do hračky, kterou můžeš pořídit víckrát. Fotky jsou pěkné a obdivuju Tvoji svatou trpělivost a možná i zoufalství, jak dlouho v tom Jeník vydržel. Je to jeho způsob existence, s tím nic nenaděláš. Aspoň že roste a žije. A Tobě ať vychytají kombinaci léků, abys už měla taky klidněji. Kitty.

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé takovýho čuníka má i můj brácha! :-)
    Krásné fotky! :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...