čtvrtek 5. července 2012

Dobrou chuť

Manžel jel ráno na výlet na Vranovskou přehradu, tak tu hospodařím se třemi dětmi sama. Tedy s bráchou.


Brácha seděl dopoledne s Jendou u iPadu a já jsem mohla uvařit.


Pak šel brácha jíst....
Jenda říká: "Doblou chuť!"
(huráá, takovou dobu nám trvalo, než se naučil popřát někomu k jídlu)


Odešla jsem do kuchyně pro pití a slyším:
- "Doblou chuť!"
....a Martin odpovídá: "Dobrou chuť."
A Jenda zase:
- "Doblou chuť!!!"
- "Doblou chuť!!!!"
- "Doblou chuť!!!!"
- "Doblou chuť!!!!"
- "Doblou chuť!!!!!!!"
- "Doblou chuť, ty plase jedno! Žekni doblou chuť... žekni!!!"
- "Mamko, on je stlašný plase, nechce žikat doblou chuť!"
- "Pldíš, krkáš, fuuj".
- "Hovno, hovínkooooo, uáááá!"

Jenda jde z extrému do extrému. Buď něco neříká vůbec nebo to pro změnu říká stokrát za sebou. Ať je to dobrou chuť, ahoj nebo dobrou noc.
A pak se vzteká, když mu nikdo neodpovídá. Se mnou už si zvykl, že to řeknu JEDNOU a tím to hasne. Dnes to zkoušel na Martina, ale neuspěl.


Podobně to říká Eliška večer, když má jít spát, tak se "stokrát" vrátí do obýváku - jednou si jde pro pití, podruhé na záchod, potřetí mi jde něco říct...a POKAŽDÉ mi řekne DOBROU NOC a očekává, že stejně tak odpovím.

Před obědem jsem volala na bráchu: "Martine, prosím Tě píchni do brambor."
A  Jenda začal ječet:


"Já nechci píchnooout!! Seš zlá, mamko, seš hnusnááááá."


(Jenda často neslyší CELOU větu, ale soustředí se JEN na jedno slovo, a pak je z toho kalamita)


A jinak - když je tu brácha, tak se dějí zázraky... odběhnu na záchod a ony se "samy" scedí brambory, dojdu si do ložnice pro Warfarin a ono se mezitím "SAMO" otočí maso. Přebalím Jendu a mezitím se "sám" vysype koš....
Než pověsím prádlo, tak se"sama" vyklidí myčka.
A pak, že zázraky se nedějí....  :-)
Je úžasné, když jsou na práci dva...

31 komentářů:

  1. Marcelinko, mas uzasnyho brachu!!!! Jendovo 'dobrou chut' ' je dalsi skvely pokrok ( a Tvoje zasluha :) )
    A vsechno nejlepsi k narozeninam! Nevim presne, kdy je mas, ale vim, ze ted nekdy :) (ja svoje oslavila pred 2ma dny) Hlavne ZDRAVI a at' se vse vyviji tak jak si prejes! Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MArti, děkuji za přání, narozeniny jsem měla včera. I Tobě vše NEJ.

      Vymazat
    2. Jé,tak to i já Ti přeji vše jen to nej a ať se vše jen k dobrému obrací!!!Hlavně hodně zdraví a štěstí,protože se štěstím příjde i to ostatní ;)

      Vymazat
  2. Dovol, abych i já se přidal k blahopřání, stiskl ruku a vlepil bosk. :)

    To je prima, že se SAMO udělá i něco dobře. Většinou se SAMO něco rozbije, zničí. Pozdrav tomu skřítkovi robotníčkovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Přidávám se k přání k narozeninám.Hodně zdraví,co nejvíc pokroků s Jendou a vůbec jen samé radosti z dětí.A hlavně bych ti přála,aby se ti "samy" dělaly věci pořád,nejen,když je u vás zlatý brácha.Věřím,že se taky dočkáš nejen práce,ale hlavně radostí ve dvou...
    Měj se moc a moc krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak dodatečně přeji i já vše nejlepší k narozeninám a také, aby brácha byl pořád stejně hodný a měla jsi v něm oporu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci, moc Tě zdravím!! Máš prima bráchu a brácha mám prima sestru!!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Marci vše nej nej...a brácha je určitě ženatej že :-D :-D?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no nekecej..takovej poklad...no jen je mladej :(

      Vymazat
    2. V září mu bude 35. :-P To je akorát, ne? :-P

      Vymazat
    3. brácha je supr a teď se o něj ženský tuplem poperou:D

      Vymazat
    4. no nevím nevím..jsem už stará vytlučená makovice....:-D

      Vymazat
    5. a co by dělal s mladičkou husičkou :-D

      Vymazat
  7. Tvůj bráška je poklad, ne každý chlap se tak ochotně v domácnosti zapojí. Ten můj pravidelně vynáší odpadkový koš a tím asi končí, jinak je taky zvyklý na servis ode mě. Rozdíl oproti tobě je ten, že už se nestarám o malé děti. Třeba tak můj muž pečuje o to, abych se nenudila. :-))) Doblou noc .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj muž tedy také pečuje o to, abych se nenudila a perfektně se mu to daří. :-P Dobrou noc i Tobě, Jarko.

      Vymazat
  8. Pravda,skutečně je paráda,když jsou na práci dva.Je skvělé,že máš tak hodného brášku.Měla by sis ty chvilky pořádně užívat a snažit se malinko odpočívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty chvíle si opravdu užívám a jsem za ně vděčná.

      Vymazat
  9. Tak i já dodatečně vše nejlepší k narozeninám. Hlavně to zdravíčko! U nás jsme na všechno dva, už díky Bohu, předtím žena znala jen práci a kariéru, naštěstí ji změnilo druhé dítě.. A užívá si to. A já taky. Hodně štěstí a radosti s tvými dětmi, Petr

    OdpovědětVymazat
  10. Už jsem chtěl Jeníka pochválit, tak chválím aspoň tvého bratra.
    A myslím, že bez tvého manžela tam máte jistě větší pohodu, ne?

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj Marcelko máš hodného a šikovného brášku nepůjčila by jsi mi ho?Pavlína

    OdpovědětVymazat
  12. Všechno nejlepší k narozenináááám !!!! :) Mimochodem taky patřím k těm, které se pětkrát před spaním vrátěj do kuchyně, na záchod, ... :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vše nej nej nej :-)) Hodně štěstí, zdraví,atd ... vždyť to znáš :-)) Tak hlavně ať se dál daří :-)) Jo a brácha ... naklonuj ho prosím a přepošli mi taky jeden exemplář :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Amélko, dodatečně všechno nejlepší k narozeninám, hodně zdraví a štěstí! ♥♥♥
    I když něco Jeníčkovi místama nejde, tak je stejně vidět, že dělá jeden pokrok za druhým. Moc vám přeji, aby takových dní bylo co nejvíc!
    A brácha je bezva!
    evice

    OdpovědětVymazat
  15. Ten Tvůj "ono se samo" je zlatíčko, má asi moc dobré srdce, to má pak člověk asi pořádnou radost, když pan "ono se samo" začaruje a ještě pomáhá s Jeníkem.

    OdpovědětVymazat
  16. ...i já jsem měla 4.7. narozeniny, cifra téměř dvojnásobná :-(...mně by vaše děti asi neakceptovaly, tož aspoň takto podporu vám vyjadřuji, bráchy hodný aspoň dva přeji a to, jak moc si vás vážím, slovy vyjádřit neumím...
    zdraví, zdraví a sílu a pomoc dobrých lidí, tohle ať se vám dostane v míře největší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak i já přeji všechno nejlepší k narozeninám.
      Ale ano, moje děti mají rády toho, kdo je má rád, kdo je nekritizuje, kdo se jim věnuje. Mám známé ve Švýcarsku, je jim 69 a 71, děti je milují, jen k nám jezdí bohužel asi dvakrát za rok. Nezáleží na věku, ale na hloubce srdce. :-)

      Vymazat
  17. Marcelka, máš úžasného brata a aby som nezabudla, dodatočne Ti prajem všetko najlepšie k narodeninám, hlavne veľa zdravia, šťastia a nech sa Ti vždy splnia Tvoje priania! :-) Viem že sa opakujem, ale strašne Ťa obdivujem, si skvelá maminka!!!...aj keď na všetky príspevky nereagujem, ale vždy si prečítam od Teba každý nový príspevok...klobúk dole pred tebou, neviem či by som to všetko tak zvládala ako ty!

    OdpovědětVymazat
  18. škoda že martin je brácha. takový by měl být táta, ale díky bohu za něj.

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...