sobota 14. července 2012

iPad - Čísla, písmena, tvary


Dnes byl prima den.


Manžel někde lovil (loví) kešky a já jsem byla s dětmi doma.


Děti se občas dívaly na pohádky.
Holky dost času proseděly u notebooku.


Jenda si hrál hry na Ipadu....


Uvařila jsem, umyla jsem podlahu, vyžehlila jsem koš prádla....



..Eliška mi pomohla udělat bábovku.


Nebo já jí?
Dnes na ní měla větší zásluhu než já. Jen se bojí rozklepnout vajíčka a zapnout troubu.
Sice jí pak bábovka nešla vysypat z formy a potrhala se jí, ale ani  bábovka na lžičku není k zahození.
Naopak- je to vítaná změna.  :-)

 Eliška mě dnes mile překvapila. A to hned dvakrát. Nejprve vysypala cukr po celé lince. Nic se nestalo, jen jsem opláchla brambory a vařené hovězí maso. Miska s cukrem totiž letěla z velké výšky a cukr pokryl vše v blízkém i dalekém okolí..
Pak jsem uklidila na lince a zametla jsem cukr na zemi....

Když se jí bábovka potrhala, tak nezačala ječet (úplně ve mně hrklo v očekávání "tradiční" hysterické scény - jako např. už NIKDY nic píct nebudu ap.), ale přešla to s ledovým klidem...
Snažím se ji naučit, že ječením se nic nevyřeší. A dnes mi přišlo, že výchova občas nese své ovoce.
Super.



Jendovo vztekání dnes také bylo v rámci  širší normy.


Kdyby nezlobil holky, bylo by to takřka "ideální".


Ale na to si dávám pozor.


Všechno se dá zvládnout.
S klidem a láskou.


Ještě jeden jediný den...
...a bude zase pondělí...
Mám ráda pondělky.


Jdu dát Jendovi Risperdal, protože jinak na to zapomenu.


Mějte se krásně.
Příjemnou neděli vám všem...

15 komentářů:

  1. Dnes byl prima den - píšeš ty. A já bych napsala - tak blbej den jako dnešek už jsem dlouho nezažila. Holt se dnes na všechny nedostalo, ale jsem moc ráda, že na vás ano. Já si to vynahradím jindy.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeju,aby neděle byla stejně tak povedená,jako sobota.Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. To se čte moc hezky, Eliška v klidu, Jeník skoro ideální, opravdu to musela být hezká sobota.
    Tak přeji takovou i neděli. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální? :-) Děti u technických vymožeností...někdo by to ideálem nenazval. Ale tak jsou alespoň v klidu. :-)

      Vymazat
  4. Milá Amélko, občas (teď daleko méně než dřív - bohužel) zajdu na blogy a tak vždy po několika dnech obdivuji pokroky u vás doma. To, co možná vypadá samozřejmě, já hodnotím jako veliký posun. Pamatuji si na první virtuální setkání s Jeníčkem a přiznám se, že jsem si říkala, jak to všechno může jedna ženská zvládnout, ale pomalu vidím, jak se situace mění k lepšímu. Vím, že máte všichni před sebou ještě kus cesty, ale už to, jak někdy nelehkou situaci zvládáte i se svými zdravotními problémy, to je na hlubokou poklonu. Máte (máš?) můj veliký obdiv. Jenom v jednom budu odporovat, pondělky jsou pro mě nejhorším dnem v týdnu, ty fakt nemusím :-). Mějte doma krásné dny a hodně pohody, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, klidně mi tykej. Tyká mi 99 procent lidí. Nevadí mi to. Ony tu jsou i hororové situace x krát za den, ale u nás pořád v rámci normy a v rámci zlepšování. :-P

      Vymazat
  5. To je moc příjemná a potěšující informace a přístup,z příspěvku vyzařuje radost,cítím ji také,bábovky na lžičku jsou nejlepší,ať se daří.Je možné,že se nezobrazují vždy všechny příspěvky ? Asi se mi ztratily.Hodně radosti a sil :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ty se máš, stihla jsi toho za ten den strašně moc. To já s Verčou skoro nic neudělám. My jsme naopak oblékli bundu a čepici a vyrazili ven se psem na procházku. Doma se to už nedalo vydržet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Většinou toho moc nestihnu nebo za asistence řvoucího dítěte. Včera měla Šárka dobrou náladu a za 20 Kč Jendu hodinu pohlídala, tak jsem kmitala jako fretka, abych všechno stihla. :-)

      Vymazat
  7. Taky přeju pohodovou neděli :-)
    Hele a co tak doporučit kešky na opačné straně republiky ? ;-)
    Eliška je šikulka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prima nápad, nenápadně se zmíním. Už byl u Jihlavy, v CB...tak ho pošlu k vám. :-P

      Vymazat
  8. Správně rozklepnout vajíčko je kumšt. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tady ty iPady a podobné hračičky mě fascinují, co to je za vymoženosti, za vychytávky...
    A vidím, že ti na takových věcičkách se dá vyhrát. Zajímavé ukázky různých skládaček.
    Den jste měli docela pěkný, v klidu i pohodě, zdá se.
    A že se bábovka nepodařila úplně? Vyřiď Elišce, že to je skoro normální, mě se bábovka třeba vždycky smrskla a nikdy jsem ji neměla pěknou a nadýchanou. Jindy jsem taky špatně vymazala a bábovka se mi lepila na formu...
    Že se nevyklopí úplně perfektně, není tak důležité. Hlavní je, že se povedla a že je chutná.
    Eliška je šikovná a Jeníček si pěkně skládá.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak ti rozumím s Eliškou :), Andu je na tom nejspíš podobně...taky mě čas od času příjemně překvapí :).

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...