sobota 7. července 2012

iPad - puzzle a stíny


Vzhledem k pokročilé hodině téměř bez komentáře.


Puzzle v reálu Jenda nezvládá, na iPadu dokonale.


Auto nebo koník....


Jendovi se to líbí.








Stíny zvládá "levou zadní"...


Je to můj úžasný a šikovný kluk.
Autismus nás nebrzdí, ale ukazuje nám jiný rozměr....


....jiné priority, jiný pohled na život.


(aplikace Car puzles, Farm a Animal Puzzles)

10 komentářů:

  1. A vidím, že si hraje i Šárka a já se stavím do fonty, moc ráda bych si to taky vyzkoušela. :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jarko, tak až pojedeš okolo, tak se stav. :-) Máš tok nám asi nejblíž ze všech. :-)

      Vymazat
  2. Mě se líbí, jak všechny děti moderní doby mají jakýsi vnitřní smysl pro tyhle různé hry na elektronických vymoženostech. Já se obávám, že bych to dohromady nedala.
    Odkud stahujete ty různé hry pro Jeníčka? Moc se mě to líbí. A jakou máte značku iPadu? Nalákalo mě to tak, že uvažuju, že by to k nám přinesl Ježíšek:-)

    Napadlo mě, pro Šárku, nemáte někde u vás Dům děti a mládeže? U nás pořádá DDM týdenní tábor, celé i se stravou to stojí 3.200,- Kč, což mi přijde hezká cena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Apple iPad 2 wifi 64 GB Black - nainstalovala se aplikace iTunes a přes App store to jde pak snadno.

      Vymazat
    2. uááá, to mluvíš čínsky?? :-)) zadám si názvy do vyhledávače a snad něco pochopím:-)

      Vymazat
    3. Klarkan, ono to tak vypadá. I já jsem v první chvíli myslela, že to nedokážu. Ale věř, že je to jednoduché. U iPadu je návod a kdyby něco, volej přítele na telefonu. :-) Když to zvládnu já, tak už všichni.

      Vymazat
  3. Čímdál tím více se mi ten iPad zamlouvá... ty aplikace jsou doopravdy skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katashi, mně taky. Už s námi byl i u paní doktorky a Jendovi zpříjemňoval čekání.

      Vymazat
  4. Já se přiznám, že bych to neuměla. Kam se hrabu na Jeníčka.:)

    OdpovědětVymazat
  5. І сonstantlу еmailed this ωеbsite post pаge to
    аll mу frienԁs, ѕince if like to read it
    aftегward my links will too.
    Also visit my web site ; sell broken macbook

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...