úterý 10. července 2012

Když strejda večeří....


Jenda má tendenci zlobit lidi u jídla.


Doma (s domácími obyvateli) už se (většinou) naučil, že TOHLE se mu netoleruje.


Můj brácha moc často nejezdí, tudíž mantinely nejsou ještě tak pevně nastaveny.


Jenda se ke strejdovi, který jí, tiskne, hladí ho...


...jezdí mu rukama  a dudlíkama  po zádech...



....a poskakuje radostí...



Když do něj začíná bušit...



...nebo na něj prská....



..tak zasahuji a odvádím Jendu pryč.


Chci, aby se Martin (kdokoliv) najedl v klidu.


Jenda se musí naučit, že u jídla nikoho obtěžovat nebude.


Až se strejda nají, zase si s ním bude (možná) hrát.



Ale u jídla NIKOHO zlobit nesmí a nebude.

9 komentářů:

  1. Chudak bracha :-)))) A kde mas manzela? Popravde, to by mel delat on se synem. Jinak bracha bude asi hodnej chlap. Mozna by bylo super, kdybyste bydleli spolu, bez nejakych drahych polovicek.Jinak Jenda nema problem se ho dotykat a hrat si s nim, kluk vyciti dobryho cloveka. At ty prazdniny prozijete bez uhon a ke spokojenosti vsech. Marcela

    OdpovědětVymazat
  2. Ale aspoň vidíš, že když je mu někdo sympatickej, že doteky má rád a druhé pohladí. Což je taky od něho jistý pokrok. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nooo, takhle jednoduché to není. Z toho bych mohla vydedukovat, že já mu sympatická nejsem. :-P
      Mě nehladí, přitulí se asi 3x za rok na pár sekund. Má rád chlapy. Což já nejsem. :-P

      Vymazat
    2. Má rád chlapy, protože mu možná schází mužský element. Je většinou jen s Tebou, sem tam s holkama, babičkou, ale rošťačení s mužským si moc neužije. Strejda nebo asistent jsou pro něj oživení, i když jinak změny nejsou až tak moc vítané.
      A strýc to s ním umí a má trpělivost. ;-)

      Vymazat
    3. Asi proto se k tobě tak často nepřitulí, že tě nebere na zábavu, ale jako důslednou učitelku, že s tebou není moc legrace. :D

      Vymazat
  3. Stejně jako Pavel, se podivuji nad tím, jak Jeníčkovi nedělá vůbec žádný problém dotýkat se tvého brášky, dokonce se k němu přitiskne a ještě se u toho usmívá. Zdá se, že si Martina, přímo zamiloval a já se mu nedivím, strejda je trpělivost sama. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá tak spokojeně, strejda je evidentně dosti trpělivý člověk, to je dobře :) Ale když se dokáže dotýkat některých lidí... třeba by se mohl začít dotýkat i Vás... častěji :)
    Zase má na sobě to triko z tím skvělým textem :) Ale je pravda, že se musí nastavit nějaké hranice... odsud, posud... ale dál už ne...
    Ať se vám všem daří a užívejte si prázdniny.
    (Ps. Děkuji za komentář na ST :))

    OdpovědětVymazat
  5. mi to nepřipadne tak hrozné- mám ráda, když mi holky ťapají po zádech- i z těch fotek cítím, jaké to je fajn.a pokud má Jeníček víc síly. tak Martin je chlap a pořádně bude promasírovaný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to není tak hrozné, jen nesmí NIKOHO rušit u jídla. Jak by to vypadalo, kdyby se takhle na někoho vrhl v restauraci. :-P

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...