čtvrtek 26. července 2012

Nesnáším Tě!

"Jsi hnusná, zlá, odpolná,
....nesnáším Tě! "...
....říká mi několikrát denně můj syn.

- když po něm něco chci
- když odejdu do kuchyně
- když mu něco nedovolím
- když si povídám s Eliškou
- když ho chci učesat ap.

15 komentářů:

  1. Ono tohle musí mrzet a dosti bolet, ale já věřím, že jste silná a všechna tato slova synovi odpustíte, snad to není všechno myšleno úplně tak, jak to vyzní. Ty návaly emocí a vztek...
    Je těžké to přehlédnout a nebrat si to... každé takové slovo od vlastního dítěte musí bodnout u srdce jako rána dýkou... přeji vám co nejméně takto bolestivých slov, Amelie. Trochu mne mrzí, že se zpřetrhaly naše kontakty, ale i tak doufám, že se Vám i zbytku Vaší rodiny daří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katashi, snažím se to přehlížet a doufám, že to nemyslí vážně. Kontakty se přece nepřetrhaly. Máš na mě mailovou adresu, stačí napsat. :-)

      Vymazat
  2. A co tak mu zkusit opakovat něco ve smyslu:
    "Ne, Jeníčku, maminka je hezká, hodná, milá a máš ji rád."
    Možná to časem dokáže říkat místo toho, co říká? protože dost pochybuju, že by chápal význam slov, která pronáší..
    Ale je to jenom takový asi hloupý nápad..

    OdpovědětVymazat
  3. já sice nemám dítě DA ale AS,taky občas slýchám že jsem zlá,nevím,jak by reagoval Jeníček,ale já odpovídám..jo jsem zlá a budu ještě víc jestli toho nenecháš...nebo ..jasně jsem zlá,ale to je mi fuk,chci abys udělal to nebo ono...
    většinou ztichne a chvíli kouká jak to vlastně myslím,pak padají otázky typu--a mami ty nejsi zlá tak proč to říkáš? nebo no ty jsi zlá jen chvilku,když mi nechceš dovolit...
    takhle to funguje na Alexe,netuším jak by na to reagoval Jeníček.

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi líto a na to musíš mít nervy a k radosti doma ti to nepřidá.

    OdpovědětVymazat
  5. Znám pár lidí, kteří se starali o člena rodiny s Alzheimrem. Většinou dcery o matky. Úplně nejhůř snášely, když je mámy nepoznávaly a říkaly: Vás neznám, co tu chcete, běžte pryč, ta ženská mě přišla okrást, ať vypadne, je zlá ... To moc bolí od nejbližšího člověka i když je nemocný a nemůže za to. Musí to být pro Tebe moc zlé, slyšet tahle slova od dítěte. Přeju Ti hodně síly, na rozdíl od výše zmiňovaných máš velikou naději, že to pomine a bude líp.

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že i když víš, že to tak Jeníček nemyslí, musí to stejně bolet. Přeji ti hodně trpělivosti, uvídíš, že se to časem zlepší.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí nápad Valacha. Maminka je moc hodná, hezká a samozřejmě že ji máš rád. Pokaždé bych mu to říkala, když začne s těmi svými... Přeju ti, abys laskavá slovíčka uslyšela co nejdřív ♥♥♥
    evice

    OdpovědětVymazat
  8. A přesto tě má rád! :-) Přes všechno to nadávání jenom s tebou čas rád tráví! :-)

    Amélko, ty moc dobře víš, že Jeníček to má s city jinak než třeba Šárka. :-) Přesto ti moc přeji, aby místo slova nesnáším tě - bylo miluji tě. :-)
    Ale hlavní je, že mu nejsi lhostejná. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. taky se mi líbí komentář Valacha :)) a ač se ti to nezdá jsi pro něj středobod vesmíru i když to říct neumí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkoušela jsem to, ale ječí ještě víc a opakuje dokola: "Buď zticha, zavři zobák nebo vypadni."

      Vymazat
  10. navrhla bych ti svůj postup s Alexem,ale nevím jestli se ti líbí,všechno je holt formou Pokus-Omyl :))

    OdpovědětVymazat
  11. Moc bych Vam prala, Amelko, abyste se jednou dockala od Jenicka laskyplnych slov. A doufam, ze se jednou dockate. Tohle asi musi bolet vic, nez kdejaka rana, on se s tim proste nepare, nevi, ze tim druheho zranuje,ale verim,ze jednou to bude vedet.

    OdpovědětVymazat
  12. Myslím že je ti to hodně líto. I když víš, že je to nemocí, i když už jsi to slyšela nespočetně, i když to nemůžeš brát vážně, stejně to asi zabolí.
    Ale zkusila bych tu radu číslo 2 (Valach Ostrawski). A i když ti bude oponovat, tak to opakovat znovu a znovu a znovu. Možná to chce delší čas. Za zkoušku to stojí.
    Rady Dany L. zní taky zajímavě, rozhodně by to byla reakce, kterou Jenda čekat nebude a tak ho to třeba zaskočí natolik, že zmlkne a nebude pokračovat.
    Pevné nervy ti přeju, zlatíčko.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta slova mají jiný význam, než jak je chápeme my "ostatní". Můj otec vždycky říkal: "Vydržať!"

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...