sobota 28. července 2012

iPad - kalkulačka a skořápky



Tahle aplikace s čísly a písmeny Jendu fascinuje.


Dává si tam různá písmenka...



....a čísla a je spokojený....


Kalkulačky má moc rád.



Po mně chce, abych mu čísla četla nahlas...



 Králík z klobouku - to jsou trošku jiné "skořápky" (hra mého mládí)


To Jendu moc nebaví.


Většinou nepozná, KAM se králík schoval.


Králík vleze do nějakého klobouku, klobouky se promíchají a Jenda má ukázat, kde teď králík je...


Nejde mu to, a tak to nechce hrát...
Snad i to jednou pochopí...

Krásný den všem....

.....a Tobě, Zdeni, posílám do nemocnice pevné objetí a spoustu síly.
Drž se. Jsem s TEBOU....

(aplikace Buzz me free)

4 komentáře:

  1. já si pamatuju, že si můj Peta už od 3 let nejraději hrál s kalkulačkou.
    To víš, tenkrát I-pady nebyly.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  2. Takže skořápky Jeníčka neberou ani na iPedu, pamatuji si, že mu to nešlo ani s víčky na stole, tato hra ho prostě nezajímá a asi je na něj příliž těžká. To čísla, to je jiná káva, ta jsou jasná a neschovávají se. ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. mě osobně by ty skořápky bavily více :))

    Ten ipod má neskutečných možností :)

    OdpovědětVymazat
  4. Thanκs for аny other infοrmative wеbsite.
    The ρlacе elѕe may I am getting that type of
    info written in such an ideal method? I've a mission that I'm simρly nоw oρerating οn, аnd I've been on the look out for such information.
    Feel free to surf my webpage sellbrokeniphones.us

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...