pondělí 23. července 2012

Jenda spí bez dudlíka


Jenda usíná bez dudlíka.



Už je to asi 14 dní a vše proběhlo v klidu a v pohodě.


 Před spaním si v postýlce hraje se svými dudlíky s "velkými čumáčky"....


...palcem je mačká, dívá se, jak se znovu nafukují...¨


..a mačká znovu...a znovu...
...a je spokojený.


Občas půjčí dudlíky čuníkovi...



...a nádherně se u toho usmívá.


Asi "stokrát" nechá dudlíky, aby se znovu nafoukly  a potom spokojeně usne....


V sepnutých rukou vždy alespoň jeden dudlík...




Čuníka má samozřejmě u sebe.




Nezapomíná ani na růžovou baterku a na oblíbený digitální budík.


Všechny "potřebné" věci má vždy u sebe.


Krásné sny i vám...

11 komentářů:

  1. Hurááá!
    A přes den? Jistě i tam jsou pokroky.

    Bude líp!

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na dobrý pokrok, držím palce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeníček je kluk šikovný, ale taky je to Tvá zásluha!

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, to je bezvadná zpráva!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, to určitě je. A šlo to úplně bez bolesti.

      Vymazat
  5. Super :)))) Úsměv i ta uvolněnost při spánku mu sluší :))Jdeš na něj moc dobře,držíme s Alexkem všechny pěsti co jsme našli :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Marci,Jeníček jak spinká je úplně kouzelnej.Ty naše hyperaktivní děti jsou krásný v tom spánku,jak se jim ta dušička zklidní.Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je nádhernej. Ruce sepnuté jako k modlitbě a konečně ho zklidnil milosrdný spánek. Tolik bych ho chtěla obejmout a přitisknout k sobě.
      Včera jsem mu chtěla dát pusu a řekl mi, že jsem "hnusný prase"...
      "Krásně" reagují ti mí autisté na láskyplné projevy, jen co je pravda.

      Vymazat
  7. teda když spinká tak je úplnej andílek :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Amélie, když mám chvilku, ráda se na Váš blog podívám. Jeník je moc krásný kluk a já Vám moc při jeho opravdu náročné výchově fandím. Sama mám doma také 7letého autíka,takže vím, o čem píšete, protože u nás je to občas také podobné. Držím pěsti a přeji mnoho dalších úspěchů :-) Jarka

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...