pondělí 2. července 2012

Nefunkční hra 2


Mezi jeho oblíbené echolálie teď patří: "čuchni si, prdni si, krkání, prdění..."


Pořád opakuje: "Šári, prdni si, čuchni si, čuchy čuch...."


"Oslík si na Tebe prdnul"...


"Dudánci si prdli, dudánci si prdli, dudánci si prdli.... a klidně x krát dokola".


Nevadí mu, že na to nereaguji.
Občas si říkám, že je fajn, že nechodíme mezi lidi.


Mlátí u toho do hraček...



...tluče do nich hlavou...


...bije čuníka...




...a hází věcmi.


Když mu řeknu, že se to nedělá, tak ječí....


...mlátí vzteky do postele nebo do stolu...


...pláče...


...zahazuje hračky na zem...


...nebo se válí po zem sám.


Na "fekální humor" a nefunkční hru jsme zatím krátcí.

3 komentáře:

  1. Jak už jsem dřív napsal, chápu tvoji bezradnost a taky bych nevěděl co s tím. Ale myslím že jsem někde četl že v jistém věku ten fekální humor mají všechny děti. Můj syn taky vyprávěl pohádky o princezně která se pokakala a pořád dokola... :D

    OdpovědětVymazat
  2. jana16.6.2015
    Marcelko, já mám pocit, že jeníček je od té doby na daleko lepší úrovni Ještě pořád provozuje "fekální humor"?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ne tak strašně, ale občas ty nápady má. Naštěstí ne se mnou, zkouší to na jiné, na bráchu, na Elišku....

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...