čtvrtek 19. července 2012

iPad - Puzzle ze 4 kousků


Puzzle ze čtyř kousků reálně Jenda moc nezvládá.


Nemá na to trpělivost. Nechce ho dělat.


A nebo je potřeba velmi silné motivace.


Na iPadu to jde jednoduše.
Bez řevu, bez sladkostí.


Jeníček si může vybrat z dvanácti zvířátek.


Většinou je bere popořádku všechny.


Nejvíc se mu líbí včelička a červík.


Jenda to (podle mě) neumí podle obrázku...


...ale zkuší to...
Vezme první čtvereček a někam ho dá...buď pasuje a nebo ne...


Pokud ne, vydá to zvláštní zvuk a čtvereček se vrátí zpátky dolů.


A Jenda to zkouší znovu.



Když to složí správně, zahraje hudba a objeví se smajlík.





Smajlíky má Jenda rád.


Jen mě trošku mrzí, že u těchto hezkých her bývají většinou třeba dvě zvířátka zdarma a zbylých deset si člověk musí zaplatit.
(A to manžel nerad vidí...pssst)




(aplikacePuzzle Me 1)

8 komentářů:

  1. Kdo by ty smajlíky neměl rád, pokud jsou s úsměvem. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Dovolím si mluvit nejen za sebe,máme moc a moc rády,jenže ono počítání je bohužel ta nehezká součást našeho života :(((

      Vymazat
  3. Marcelko chtěla bych se zeptati,možná dosti hloupě,ale nějak nevím kde jinde bych se měla ptát--také mi pro syna doporučují iPad,koukala jsem jak si stojí a cena mi vyráží docela dech,někteří tvrdí,že si o něj mám zažádat jako o zdravotní pomůcku,jiní že sehnat použitý atd.Vy v tom asi máte více zkušeností nežli já,poradte prosím,jak se dá tenhle výdobytek moderní doby sehnat aniž by se člověk zruinoval?Podle toho co jsem na netu našla já(možná to neumím vyhledat,nevím)je pro normálního člověka téměř nedostupný :(((

    OdpovědětVymazat
  4. Ty zvířátka vypadají roztomile. Ale Jednu to baví, že ano? Na IPadu.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad fotkami jsem si všimla, jak byl Jeníček soustředěný a puzzle ho zaujalo.
    Poslední dobou vůbec nic nestíhám a to už jsem druhý týden doma.
    Přeji krásný a hlavně klidný a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Thiѕ blog lοoks exactlу like my old onе!
    It's on a entirely different topic but it has pretty much the same layout and design. Excellent choice of colors!
    My web blog ; sell old laptop

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...