sobota 7. července 2012

iPad - Puzzle a Piano


Puzzle s letadlem se Jeníčkovi líbí.


Často je zbrklý a chtěl by všechno hned, ale iPad ho učí trpělivosti a přesnosti.


Když je netrpělivý, tak se mu nedaří.


Když není přesný, tak dílek puzzle odletí zpátky....



Ještě sanitku....


...létající balón...



...a nakonec hasiče...



Jendovi se líbí, když puzzle dokončí a auto vydá ten správný zvuk.


Eliška si dnes vyzkoušela nově staženou aplikaci. Přehrála pár písniček ze zpěvníku....


A některé písničky hrála dokonce z hlavy.


Občas si myslím, že holky chodí do ZUŠ-ky úplně zbytečně, ale dnes jsem zjistila, že tomu tak není.


Asi opravdu něco pochytla...
Mile mě překvapila.


(aplikace Vehicle - Wood Puzzles For Kids, Lite - Finger Piano)

16 komentářů:

  1. Mně rodiče bohužel k hudební výchově nevedli, je mi to docela líto a tak ji mám rád aspoň pasivně. Je to dobře že jsi tam holky přihlásila.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Amélie,teda ten i-Pod je úžasná věc,jak vidím ,tak si Jeník užívá,puzzle se mu líbí .

    OdpovědětVymazat
  3. Víš, co mě napadlo, když Jeníček má rád zvuky....od Fisher Price existuje nočníček ve tvaru maličkého záchodu a když se tam dítko vyčůrá, tak zahraje melodii.....to by u Jeníčka neprošlo?

    http://www.fisher-price-hracky.cz/fisher-price-nocniky/181-nocnik-kamarad-.html

    Určitě by se dal koupit i z druhé ruky.

    Jinak mě babička ve třech letech posadila ke klavíru, který jsem upřímně nenáviděla až do svých 18ti, kdy jsem měla dost sil se vzepřít a už na hodiny klaviru nechodit. Od té doby jsem u něj neseděla. Nahradila jsem ho kytarou:-)

    Přemýšlím, že bych Lukáška na nějaký hudební nástroj přihlásila, klavír mi stojí doma, mám i kytaru a flétnu, tak nevím, co z toho by ho mohlo bavit. V kolika letech tak děti začínají hrát na hudební nástroj? V kolika začaly tvoje holky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliška hrála od 5 let na flétnu, Šárka asi od šesti. Ale nebaví je to, mají to jako povinnost, což mě mrzí. Ale aspoň mají nějaké základy.

      Vymazat
  4. Marci, krásné letní dny, Tobě, Jeníčkovi a děvčatům.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  5. Neovládám not, neumím zpívat a ani hrát na žádný hudební nástroj, ale stejně si bez hudby neumím představit život... :)
    Ta aplikace "piano" je skvělá, na svém obyčejném tabletu ji mám taky... někde :D Je to docela zábavné.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak konečně vidím smysluplné využití iPadu. Super!:)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to je super... aspoň sa možno naučí byť trpezlivejší :D držím pršteky... :D Ahoj

    OdpovědětVymazat
  8. Jses nejlepsi mamina, mas s detmi trpelivost, venujes se jim na 1000 %. Urcite se ti vsechno vrati. Manzel te musi ctit a milovat za to, jak se svym detem venujes. Preji ti pekne proziti prazdnin v rodinnem kruhu.

    OdpovědětVymazat
  9. Marci, iPad se mi líbí čím dál víc:-). My na něj snad budeme muset našetřit a dětem ho koupit taky, těch aplikací do něj pro ně - je to super a když spočtu, kolik utratím za různé ty knihy a pracovní sešity s úkoly pro Lukáše, tak by se iPad za to předškolní období nejspíš zaplatil i jen z toho...

    OdpovědětVymazat
  10. Je krásné číst jaké dělá Jeník ohromné pokroky je vidět že má skvělou mamču která má moc Prima bráchu.Martina :0)

    OdpovědětVymazat
  11. Puzzle je skvělá věc, věřím, že to bude Jeníčka bavit a bude skládat častěji. Když mu navíc u toho bude Eliška vyhrávat... Dáváš dohromady parádní rodinku, zasloužíš si opravdu velkou poklonu.

    OdpovědětVymazat
  12. Eхсеllent weblog here! Additionally youг site loads up very fast!
    What host arе you thе uѕе of?
    Can I am getting your associate link οn your host?
    I want my site loaded up as fast as уours lol
    Feel free to surf my web page ; sell iphones

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...