středa 25. července 2012

Ostříhaný Jenda


Promiň, miláčku, ale já Tě opravdu musím občas ostříhat...


Vím, že se ti to nelíbí...


Ale vlásky už Ti lezly do očí....


Vím, že to nemáš rád....


Ale přesto někdy není zbytí...


Posadila jsem Jendu (jako obvykle) na umyvadlo, jinak by mi utekl.
Párkrát jsem šmikla  ...a bylo to...



Pak jsem ho vykoupala, aby vlasy neměl na sobě...


Jenda si to hned zkontroloval... a pečlivě si ruce prohlížel....


Nechtěl se oblékat....
...ale nakonec jsme to "v pohodě" zvládli.


Jenda se pak uklidnil u iPadu.



Dudlíky a brčko jako svá oblíbená uklidňovadla měl vedle sebe.


A Krtek s čuníkem na něj dohlíželi...




Vím, není to dokonalé...


...občas nějaký vlas přebývá.
Ale "zuby" neřeším... to není to podstatné....

17 komentářů:

  1. Zvládáte to myslím dobře (v rámci možností). Jeníček je kluk jako buk a moc mu to sluší. Zdravím. Tina

    OdpovědětVymazat
  2. Jeníškovi nový sestřih sluší!!
    Vlásky se mu vlní, tak bych nějaký zub vůbec neřešila.

    Vidím, že kamarád Krtek je v kurzu :)

    OdpovědětVymazat
  3. No prosím, úplně nový kluk. A šikovná "frizérka - lazebnice". :-D

    OdpovědětVymazat
  4. V takovém parnu je lepší mít kratší ofinu a nemá Jenda z boje monokl pod okem ?Všimla jsem si,že má dost kruhy pod očima,to bývá,když jsou oslabeny ledviny,málo pije ?Pěkný den,ač u nás je zrovna pod mrakem :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Monokl pod okem má...honil se s Betkou a lez pod stůl, nevím co přesně se stalo...

      Vymazat
  5. Ne-e, je ostříhaný skvěle. Velice mu to sluší. :-) A to nevíš Amélko, že je tento účes velice moderní? ;-) Má to super. A také jsem se chtěla zeptat, zda nemá modřinu, ale otázka je už zodpovězená. ;-)
    Pěkný den přeji, u nás od rána jen prší.

    OdpovědětVymazat
  6. Zub sem, zub tam, hlavně mít o něco lehčí hlavu.
    A časem se určitě Jeník zklidní a to stříhání vlasů přetrpí. Vždyť to přeci nebolí, tedy pokud se nestřihne do ucha. :) Ale většínou se stříhne stříhající. Vím to, měl jsem kadeřnici doma. :)
    A odměna v podobě iPadu zabrala. On už ve vaně vypadá, že se usmívá.

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelko zdá se mi to anebo má Jeníček na levém očíčku pěkný monokl?Bylo mi furt něco divný,tak jsem zkoumala co a nejsem si jistá.

    OdpovědětVymazat
  8. Jeníček je ostřihaný moc hezky, žádnou vadu na kráse nevidím, ba dokonce jsem byla tak zaujatá jeho vlásky, že jsem si té modřiny ani nevšimla. :-) Po uschnutí, je Jeníčkova hlava na jedničku a jak vidím, iPed mu zvedl i náladu a zavládla pohoda.

    OdpovědětVymazat
  9. Jeník vypadá v novém sestřihu tak trochu starší :-) Moc mu to sluší :-)))) Frajer je to :-))

    OdpovědětVymazat
  10. Mně by se to naopak líbilo, nechat se ostříhat... :D

    OdpovědětVymazat
  11. jaktože z umyvadla neuteče.že se nekroutí a nespadne.neseskočí ? hodný kluk, když tak posedí :-)a tobě přeji pevné nervy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že kdybych ho nechala "na zemi", tak se nenechá ani učesat. Takhle je to lepší. Možná se bojí? Chápe že by spadl? Sedí, ječí, ale neuteče.

      Vymazat
  12. Jednou to Jeník zvládne úplně bez breku, vím to..! :) Je to šikulka..

    OdpovědětVymazat
  13. Jeníček je fešák :-) A rychle se uklidnil. Nechceš mě taky přijít ostříhat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, přijeď. Nééééé, nemohla bys pak půl roku mezi lidi. :-P

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...