úterý 10. července 2012

Hrátky se strejdou podruhé


Hrátky se strejdou Jeníček miluje.
Martin nemůže jít pomalu ani na záchod.
Jenda se hned ptá, kde je Martin...
Často slyším: "Sedni gauč, Maltine, sedni gauč!"


Nachystala jsem jim krabici her po holkách.


Jeníček chtěl, aby strejda stavěl na podložky "kuželky a kolečka".


A strejda poslušně stavěl...


Jenda to chvíli zkoušel sám, ale padalo mu to, a tak toho nechal.


Trpělivost není jeho silná stránka.


Začal skákat na posteli.


Počkal, až strejda kuželky postaví a pak hopsal.



Měl velkou radost, když kuželky popadaly.


Musím dávat pozor, aby Jenda strejdovi neubližoval.
Má tendenci kousat a to mu nedovolím.


...a tak strejdovi alespoň bere podložku....


...a chce s ní bít čuníka.


Čuníkovi se to nelíbí a hrozí mu tlapkou.




Jenda se chvilku utěšuje dudlíčkama...


..a přitom strejdu bedlivě sleduje...

iPad má většinou někde poblíž.
Když "zazvoní", Jenda se jde okamžitě podívat, co má sklidit.
Má rád svoji šmoulí vesničku.
Pěstuje tam jahody, borůvky, mrkev, hrášek, maliny, salát ap.


Zpočátku si tam dával co chtěl a neposlouchal mě, že v noci mu to shnije. Něco je vypěstováno za 5 minut, něco za hodinu,  některá zelenina za dvě hodiny, jiná za pět, brambory myslím za 24 hodin....
 Nechtěl mě poslechnout a dát tam to, co bych mu řekla já.


Dvakrát mu shnily dýně a brambory a od té doby si nechá říct.
Většinou se mě vždy zeptá, co má zasadit. Dám mu na výběr dva druhy a všichni jsme spokojení.

13 komentářů:

  1. Všechno nejlepší k svátku, paní Amélie!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Bratr je zlatý:))
    Vše nejlepší k svátku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélie, čtu Váš blog již rok a dnes jsem se odhodlala napsat první komentář (však mi taky trvalo, než jsem přišla na to, "jak se to dělá" :)). Chci Vám říct, že Vás obdivuji. Vím, že to, co prožíváte, je velmi těžké. Něco málo z toho znám z vlastního života... Vy ale máte stále spoustu sil (nebo to aspoň takhle vypadá :)), optimismu... Mě tohle už trochu dochází...
    Děkuji i za odborné článečky! Přeji Vám hodně radosti se všemi Vašimi dětmi.
    Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto, MOC děkuji za milý komentář. Vítám každou dušičku, která se odhodlá poprvé napsat. Děkuju. Občas síly docházejí, ale jsem optimista a splín vždy po pár hodinách zaženu. Kdybyste potřebovala (chtěla), klidně můžete kdykoliv napsat mail, jsem tu pro všechny. Krásný den i vám.

      Vymazat
  4. Je skvělé, že má Jeník takového strejdu:)

    OdpovědětVymazat
  5. No, vida, jak se nechá Jeníček poučit, když mu něco nevyjde! To je parádní!
    Rovněž bych Ti chtěla, milá Amélko, popřát vše nejlepší k svátku, ať máš stále chuť se smát, ať jsi šťastná a ať jsou další úkolys Jeníčkem čím dál méně náročné. Přeji pohodu a klid u vás doma!

    OdpovědětVymazat
  6. Nemohla bys někdy přidat třeba Jeníčkovo video ? Ať už jak si hraje a nebo jak se učí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Amélie, vše nejlepší k dnešnímu svátečku a hlavně hodně síly a trpělivosti s Vaším nádherným chlapečkem. Máte můj obdiv za vše co děláte a ještě se podělíte se svými zkušenostmi na těchto stránkách. Zdiška.

    OdpovědětVymazat
  8. To je moc hezké. Tvůj brácha je bezva chůva. :-) Měj se moc hezky. Tina.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné , rozkošné fotografie .
    Přeti spoustu sil a uspěchů do dlaších dnů.
    Tvůj bratr je moc fajn a Jeník je báječný klučina :-)

    OdpovědětVymazat
  10. tieto fotky sú krásne, ako sa Jeník teší, má skvelého strýka a aj maminku, nech sa Vám stále dobre a krásne darí!!! Pozerám že tá plyšová hračka je u synčeka obľúbená, že? :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...