neděle 15. července 2012

Jenda zlobí Šárku


Jenda má rád interakci JEDEN na jednoho.


Býváme spolu buď v obýváku nebo v ložnici.


Pokud do ložnice někdo přijde, tak Jenda popadne to, co má po ruce.... knihu, autíčko, ubrousky...


....a okamžitě na příchozího útočí.


Úplně vysazený je na Šárku. Musím ho hlídat, aby ji moc "neotravoval".


Někdy mi příchozí stihne říct pár slov....


...jindy neslyšíme vlastního slova.


Čím delší sdělení, tím větší řev a agresivita Jendy.


Pokud to trvá "dlouho", tak pak trvá delší čas, než se Jenda po odchodu "narušitele" zase uklidní.


 Někdy holky Jenda (pár minut) toleruje v pohodě, jindy vůbec.
Nedá se to říct dopředu.
Pokud má špatnou náladu a je agresívní, říkám holkám (prosím), aby odešly do svého pokojíčku.


Eliška pak na mě ječí, že jsem zlá, že ji nemám ráda, když ji vyháním z místnosti....
Jenže někdy není na výběr.
Ubližovat nikomu nesmí....

1 komentář:

  1. To je moc smutné.. Bojím se ale, aby se to u Jendy nestupňovalo, jak bude růst a bude silnější..? :(

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...