pátek 6. července 2012

iPad - Šmoulové a Montessori


Jeníček si oblíbil Šmoulí vesničku.


Nakupujeme pozemky, sázíme ovoce a zeleninu....


....a Jenda pak sbírá úrodu.


Tady si zrovna hezky hrál .....a najednou přišla zezadu Šárka.


Chtěla se podívat, co Jenda hraje a on se naštval.


Řval z plna hrdla....


..a nedařilo se mi ho zabavit ani oblíbenými hrami.


Vydržel ječet aspoň dvacet minut.



Nechtěl nic slyšet ani vidět.


Nezabraly ani čísla ani písmenka...



V takových chvílích vypínám iPad a jdu dělat něco jiného.


Jendu ječení po čase přejde.


Uklidní se buď sám s dekou a s dudlíkem u televize nebo ho nalákám na nějaké jídlo.


Někdy zabere i čuník.
To je taková moje záchrana, když už nevím co...


Doufám, že si v klidu užíváte prázdnin a že zvládáte ta horka s přehledem...


Mějte krásný víkend.


(aplikace Smurfs a Montessori matching board)

6 komentářů:

  1. Přeju rásný víkend i Vám Amélie a Jeníčkovi co nejvíce dobré nálady :-)

    OdpovědětVymazat
  2. V tomhle horku nezvládám nic. Opravdu tě obdivuji

    OdpovědětVymazat
  3. Napal jsem komentář a ukázalo mi to, spojení přerušeno. Hmm. K horku. je takové horko, že se až divím, že to vše zvládáš. Já jen lapám po dechu.
    Přeji hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Je z toho chudák celej zpocenej. :(

    OdpovědětVymazat
  5. Jeníček se umí pořádně naštvat! Ty musíš mít hodně síly a trpělivosti, Amelie, vůbec nevím, jak bych dokázala Jeníčkovy nálady zvládnout!
    Zdravím tě a přeji co nejvíc klidných dnů pro celou vaši rodinu. Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Thіѕ piеcе of writіng pгeѕents cleaг idеa for
    thе new usеrs of blogging, that trulу how to dο blogging anԁ
    sitе-buіlԁіng.
    Also visit my web blog ... sell iphone

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...