středa 4. července 2012

iPad - ohňostroj a protiklady


Jenda by si nejraději sám vybíral, co bude na iPadu hrát.
Ale trvám na tom, že přes den se nejdřív bude učit. Pořád platí to samé: úkol - odměna.

Večer v 18:30 h. může hrát co chce.
Večer už úkoly nedávám.

Tentokrát to byly protiklady:
- dlouhý a krátký


- plný a prázdný


- hodně a málo


- horký a studený


- den a noc


- uvnitř a venku


- veselý a smutný


Protiklady ho nebaví.
A hlavně ne obrázky s dětmi.


Ty se mu moc nelíbily a chvilkama zavíral oči a nereagoval na mě....


...tak ještě poslední obrázky:
- černá a bílá....
..a máme hotovo.


Potom si mohl Jeníček pustit to, co chtěl...



Většinou vítězí "ohňostroj".


Může si vybrat jednu, dvě nebo tři petardy...
...pak velikost - zda malou či velkou....


..a taky barvu - červenou, modrou nebo zelenou...


Normálně se ohňostroje bojí a na iPadu je to jedna z nejoblíbenějších her.

(aplikace Zoola opposites a Fireworks123)

14 komentářů:

  1. Tento blog čtu už nějakou chvíli, ač nekometuju. Ale teď už opravdu musím, protože si nezasloužíte nic jiného, než nekonečný obdiv. Přeju hodně sil! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K., nevím čím jsem si to zasloužila, ale děkuju.

      Vymazat
    2. Myslím, že kdo sem zavítá častěji, nemůže mít jiný názor než K. :)

      Vymazat
  2. Milá Amélie, já tě taky strašně moc a moc obdivuji. Strašně ráda bych ti nějak pomohla, vzala Jeníčka na procházku, ale bydlíme daleko. Napadlo mě, nechceš s žádostí o pomoc obrátit se na www.zrnka.cz ? Asi je znáš, nevím, ale podporují konkrétní děti a vybírá se na konkrétní pomůcky. Za zeptání nic nedáš :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, budu o tom uvažovat. Ale v poslední době nic nestíhám, tak mi na to nezbývá čas.

      Vymazat
  3. Koukám, že iPed s Jeníčkem mluví anglicky, to mě na těch počítačíš štve, protože anglicky umím pás slovíček a když mám nějaký problém, nevím si s těmi tabulkami rady. Dnešní děti mají proti nám starším, ohromnou výhodu. Učí se řeč, kterou se mluví na celém světě a s počítači si tykají od malička.

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě bude brzy zvládat vše hravě, věřím tomu!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mi napadá, jestli často běhá po zahradě... víc by ho to unavilo a měla bys víc klidu.

    OdpovědětVymazat
  6. jé, já chci taky si to zahrát.ten mail jsem tady nenašla. někde jsem se přihlásila, ale chodí mi nové články. což je taky dobře. s-a-b-i-k-a@seznam.cz, máte hru gordiho hračky, nebo město zábavy? to by mohlo Jeníčka bavit.

    OdpovědětVymazat
  7. Po dlouhé době se mi dnes stránky konečně načetly včetně obrázků a snad celých textů... zdravím, Marcelko. Tebe, Jeníčka, i celou Tvoji rodinu.
    Moc na vás myslím. A jak jsem řekla, chystám se k vám. ♥
    Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  8. I seldom wrіte remarκs, howеver I lookeԁ at somе of the remarks on this page
    "iPad - oh�ostroj a protiklady". I do have a
    couple of questions for you if it's allright. Is it only me or do some of the remarks come across like they are left by brain dead folks? :-P And, if you are posting on additional social sites, I'd like tо keep
    up wіth you. Could you make a list of all of all your sοсial рages like youг twitter feed,
    Facebook ρаge or linκeԁin pгofilе?
    Feel free to surf my blog post ; smart phone trader express

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...