úterý 3. července 2012

Se strejdou na procházce


Je to asi 10 dní, kdy tu byl na návštěvě můj bratr.


Chtěla jsem rozptýlit Elišku, a tak jsem ji vzala na malý výlet.
Je to jen pár kilometrů, tak to Jendovi nedělá problémy.
Dokonce mám pocit, že jak se z toho stává rituál, tak se i těší.
Asi rok učíme Jendu pěší chůzi a na místním maloměstě se nám to moc nedaří. Tady je jako rituál kočárek.


Když chci udělat Elišce radost, vezmu ji do obce, kde bydlí její paní učitelka a odkud pochází tchýně.


Jenda se pokaždé pár minut zabaví na oploceném hřišti.


Na houpačce s Eliškou se mu líbí a ta radost je na něm vidět.


Jak málo (někdy) stačí k dětské radosti.


Jenda pokukuje po Elišce...




.. a usmívá se na strejdu....
Krásně navazuje oční kontakt (když chce).


...a dokonce jde pěšky za ruku, což ještě před rokem bylo nemyslitelné...


Z jedné strany má Elišku, z druhé strany strejdu a je spokojený.


Pokaždé je to stejný, asi 20-ti minutový okruh....


Většinou nepotkáme človíčka... a to se Jendovi líbí.



Utrhli jsme si pár třešní...


...prošli jsme okolo rybníka...


...a pak už toho má Jenda tak akorát dost.


Začíná si kousat ruku a je tedy čas jet domů.


Tahá Elišku za ruku a chce jít do auta....


Ještě poslední fotka s rodným domem tchýně (v pozadí) a hurá domů za Šárkou.
Ta si od těch našich autistů na chvíli odpočinula a dívala se na pohádky.

12 komentářů:

  1. děti máš moc krásné :)

    přeju takových procházek víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, moc jich není, ale o to víc si jich vážím.

      Vymazat
  2. Zrovna teď jsem si všimla,jak je Jenda hrozně hubený.Ta porucha potravy se začíná podle mě ukazovat...Ale jde to vidět jak na jaké fotce.Já si toho všimla u bílého trička s máminým mazlíčkem...Jenže co s tím co?

    OdpovědětVymazat
  3. ..krásné ..o co by to bylo lehčí, kdyby tatínek byl jako brácha ...:(

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj takových procházek přeji více,se strejdou bych šla také,ale nevím jestli by mě vzal

    OdpovědětVymazat
  5. ahoj Amálie promiň nevím jak napsat komentář se jménem,proto jsem ten předešlí poslala jako anonymní,na Tvůj blog chodím pravidelně a myslím si,že mám všechny články přečtené,držím Ti palce holkám i Jeníkovi přeji hooooodně úspěchů Pavlína

    OdpovědětVymazat
  6. To je prima, ty fotky jsou nádherné, jak se Jeník směje a jak to všm třem spolu moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  7. No vida, jak dělá Jeníček obrovské pokroky. Díky Tobě!

    OdpovědětVymazat
  8. Taková pohodová procházka, rozhodně to nevypadá, že by se Eliška tvého bráchy bála, jak jsi nedávno psala.....Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Amelie, koukám jako blázen, jaké dělá Jeník pokroky! Třeba naprosto mě dostal ten oční kontakt! No páni! Ale i vedení za ruce! Je to nesmírně šikovný klučina, ale vím, že je to hlavně díky tobě. :-)
    Moc pěkné fotky jsi udělala. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé pokroky , držím palečky aby jich bylo co nejvíce .

    OdpovědětVymazat
  11. krásně pozitivně naladěný článeček

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...