pondělí 9. července 2012

Hrátky se strejdou


Přes svátky u nás byl můj brácha.


Jenda ho má moc rád. Dívají se spolu  na pohádky. Samozřejmě i s čuníkem
 Jeníček se přitom hladí dudlíčkama po obličeji.


Když se čuník otočí na mě, Jenda ho okamžité srovná. Má se přece dívat na televizi a ne na mě.


Občas se s ním Jenda pomazlí...


...sice to vypadá jako škrcení, ale má to být projev lásky.


Jenda se v klidu vydrží dívat na televizi jen chvilku.


Pak začíná zlobit. Hází na čuníka deku.


Lehá si na něj...


..a dělá lotroviny ...



...strká do strejdy hlavou...


...podává mu své hračky... nebo buší do deky.


Občas si za bráchu vleze a má z toho děsnou legraci, když se brácha nemůže opřít...


Na blbinky ho užije...
Jsem ráda, že mu brácha vynahrazuje to, co mu chybí od otce a od dědečka.


Líbí se mi, jak ti mí "chlapi" sedí u iPadu....


...a hrají hry....


To zaujetí je vidět na obou dvou....

4 komentáře:

  1. Já bych řekla, že je to sladké, až dojemné vidět je takhle pohromadě a jak si rozumí. Zlatý člověk ten Tvůj brácha, vy dva to máte v genech

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Amélko, máte prima bráchu:) Fotky jsou úžasné a jeníčkův úsměv ještě úžasnější;) Přeji vám více takových veselých chvilek:)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Amélie,všechno nej nej k tvému dnešnímu svátku.-)
    zbyněk

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádherné , je moc prima , že si rozumí :-)
    Někdy mi ty fotografie připomenou mě a mého strýce .
    Když jsem byl malý dost jsem ho zlobil :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...