pátek 13. července 2012

S maminkou poprvé na odběrech


Jednou za tři týdny chodím na odběry (kvůli léčbě Warfarinem).


Nemám nikoho, kdo by ráno pohlídal Jendu, a tak jsem jezdila vždy ráno před půl sedmou, kdy byly holky ještě doma a chystaly se (ve školní rok) do školy.
Dnes to nešlo, protože byly na dvoudenní návštěvě u mojí maminky...
Zařídila jsem jim malý výlet, aby měly o čem ve škole po prázdninách povídat.

Jenda se mnou na odběry jet nechtěl, a tak jsem mu slíbila, že si může vzít iPad s sebou.
Bohužel bez obalu a bez přenosné tašky, to nám doma zatím neprošlo...


Autem jsme dojeli až na místo.
Jenda v pohodě vyšel schody do prvního patra.


Štěstí nám přálo. Nepotkali jsme živou duši.
Chodím skoro rok na odběry,  ale nikdy tam takhle pusto a prázdno nebylo...
(vlastně...dnes je to přesně jedenáct měsíců, kdy jsem utekla hrobníkovi z lopaty. Za měsíc budu slavit roční narozeniny)


Do ordinace Jenda jít nechtěl, tak jsem nechala dokořán otevřené dveře, aby na mě viděl...


Za minutku bylo hotovo a mohli jsme jít...
Ani to nebolelo.

20 komentářů:

  1. Amélko, krásné úspěchy poslední dobou slavíte. Těším se s váma.
    j.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, dík. Ano, malinké pokroky slavíme skoro každý den. Pro někoho samozřejmost u dvouletého dítěte, pro nás velký dar.

      Vymazat
  2. Ta poslední fotka s čuníkem-prostě miláček!!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, moc moc na vás myslím a držím pěsti, ať je lépe. Přeji vám všem krásné léto a nádherné dny. Opatrujte se. Velké obejmutí. Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. bezva jste to lvládli! A jenda s těmi ostříhanými vlasy vypadá jako opravdu velký kluk a moc mu to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Já mu to vždycky vezmu málo. Myslím, že by to potřeboval znovu, ale vehementně se brání.

      Vymazat
  5. marci tak to je fajn, ež jte to zvládly bez nějakých scén!Potřebuješ klid jak sůl!

    OdpovědětVymazat
  6. Marci, to je supe. i dudlíky. je vidět, jaké Jeník dělá pokroky, tvojí zásluhou. Už to bude rok...neskutečně to letí, a taky rok od našeho výletu v Táboře, vid:-)tuhle jsem koukala na fotky a vzpomínala. Přeji pohodové letní dny. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to už je rok od naší procházky v Táboře? Jak ten čas letí...

      Vymazat
  7. Super jste to zvládli :-)) Juchůůůůů :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Měla jsi doprovods aby ses nebála. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jeník je frajer co všechno za poslední rok zvládl!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Já musím uznat, Marci, že čtu všechny příspěvky, a nestačím čubrnět, jaké pokroky s Jendou děláte. Ta každodenní dřina a náročná rutina nese svoje ovoce, i když plně chápu, že občas musíš "padat na ústa," hlavně když nemá Jeník svůj den. Moc pozdravuju a držím palečky, má to význam, co děláš. xxx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě to má význam. Tyhle pokroky to plně dokazují, i když to stojí spoustu času, nervů a kolikrát i pláče.

      Vymazat
  11. Je vidět, že iPed je pořád pro Jeníčka velkým lákadlem, bez problémů zvládl i návštěvu doktora a ty jsi zase dokázala, že umíš vyřešit snad každou situaci. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, nevím zda každou situaci, ale snažím se. Pevně doufám, že nic není neřešitelný problém.

      Vymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...