čtvrtek 5. července 2012

iPad - Tvary


Tyhle skládačky se Jenda naučil docela rychle.


Ale moc ho to nebaví.



Zpočátku se nechtěl dívat na ten malý obrázek vlevo, podle kterého to má skládat...nevěděl tedy - kde má být která barva....



A tak se vztekal....


Přece jen modrý trojúhelník nešel dát na místo modrého...



Ale zdá se, že pochopil ....a pokud ne, tak to zkouší znovu a znovu.


Někdy mám pocit, že poslouchat maminku vůbec nemá v úmyslu.



(aplikace Tangram mania)

5 komentářů:

  1. A ty jsi poslouchala maminku? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já? Jistě. Hlavně otce. U nás doma to ani jinak nešlo. :-P

      Vymazat
  2. tak mě Ipod inspiroval k dalšímu tvoření pro Sofi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že teď hodně pracujete s tím iPodem. A já si trochu myslela, že je taková věc k ničemu. A hle, ono si to dokáže hrát s Jeníkem, myslím, že asi změním názor :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hi to all, how is all, I thіnk evеry
    one is getting moгe frоm thіs web pagе,
    and your ѵiews аrе fastidious in support of nеw νіewers.
    Here is my blog : sell Used laptop

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...