úterý 17. července 2012

Moucha

- "Jeníčku, moucha Ti leze po nožičce..."


- "Ale to není nožička, to je ponožka...


- "Aha..."
- "Nožička je tady...schovaná...."


Někdy mě fascinuje doslovné chápání autistů.

13 komentářů:

  1. :D je zlatý... mne to trochu pripomína angličtinu, keď niečo doslovne preložím a je to zle... je to podobné že? :D Potom mám pocit, že tý autisti sú omnoho múdrejší než ja :D a niekedy to aj je pravda... Prajem pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  2. V podstatě úžasné chápaní světa kolem nás. To, že je něco jiné (menšinové) ještě vůbec neznamená, že je to špatné, nebo horší než většinové.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale vždyť má Jeníček pravdu, ta nožička je schovaná v ponožce, takže moucha leze po ponožce. Je to logické a jasné, to jen nám to jaksi nedochází, že se vyjadřujeme nepřesně. ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. ...to mě taky. Moc vás zdravím.

    OdpovědětVymazat
  5. To je krásný. :-) Má pravdu. :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Má pravdu a to není předseda! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Má pravdu a jen my se vyjadřujeme nesprávně. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nu, vždyť má zcela pravdu :-D

    (U své dcery jsem zjistila, že takhle občas uvažují i zdravé děti.)

    OdpovědětVymazat
  9. Ale Jeníček má skutečně pravdu.

    OdpovědětVymazat
  10. Má pravdu, Jenda. Náhodou je moc chytrý. Nožička je schovaná. Krásný den. Tina

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Amélie, už jsme doma a hned se jdu kouknout, co nového je u vás. Třeba tato odpověď mě fascinovala, vždyť má Jeník pravdu! Neleze po noze, ale po ponožce. :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...