středa 25. července 2012

Další hry na iPadu



Jenda občas staví komíny nebo kostky.
Reálně, ale i na iPadu.


Dvě hry jsou zdarma, ostatní uzamčené a tedy placené.


Tohle Jenda zvládá levou zadní.


Občas se splete, ale nevadí mu to. Zkusí to zase znovu.


Odměnou je usměváček a ten se Jendovi líbí.



Toho Jenda dobře zná a ví, co znamená.





Puzzle ho dřív moc nebavilo.


Skládala jsem já a Jenda se většinou jen díval... nebo se vztekal.


Teď to někdy zkusí i sám.
U této hry je obtížnost - jedna až tři.


Zatím zkoušíme jedničku a dvojku.


Jenda je moc šikovný.


Často mě překvapuje, co všechno zvládne.


Ani mu nemusím nic říkat, stačí že to Jenda vidí.
Některá stažená aplikace se nám nelíbila, tudíž jsem ji (nenápadně) smazala.
MYSLELA jsem si, že Jenda to nevnímá, nevidí.


Za pár dní jsem řekla, že něco smažu a Jenda to udělal sám.


Ani jsem netušila, že to umí.


 Nevýhodou je, že pak maže cokoliv, co ho napadne.
Už se mu povedlo smazat něco, co jsme smazat vůbec nechtěli.



(aplikace Build it up, Puzzle for boys)

5 komentářů:

  1. já vám ten iPad tak strašně záááávidííííííííím,ani tyhle obrázky Alexkovi neukazuji,chtěl by ho také,byl by brek a bouchání do hlavy a já ho nemůžu pořídit :(((( závidím Jeníčkovi iPad za Alexka,to jsem to tedy dopracovala:((

    OdpovědětVymazat
  2. Jeník je velký šikulka, jak se snaží a jde mu to a hlavně ho to baví..:) Dělá velké pokroky.

    OdpovědětVymazat
  3. iPad byla očividně skvělá investice. Je bezva, že to Jendu tak baví:)

    OdpovědětVymazat
  4. Amélie, v nastavení jde zakázat mazání aplikací:-) i to, aby mohl sám instalovat aplikace. Settings, restriction, delete app a restrikci zapneš.Jinak i kdyby smazal aplikaci, kterou máte zaplacenou, app store si to pamatuje a zadarmo si ji můžeš instalovat znovu:-)

    OdpovědětVymazat
  5. You're so interesting! I do not think I'vе truly read аnуthіng like this before.
    So good tο diѕcover someone ωith a few uniquе thoughtѕ
    on thiѕ subjeсt. Rеally.. thanκs fοг ѕtarting thіѕ up.
    This site is one thing that is needed on the ωeb, somеone with a bit of
    originality!
    Visit my website ... sell broken laptops

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...