pondělí 23. července 2012

Pohled pro Ivu


Jenda usnul a já jsem zapla notebook.


Dostala se ke mně nádherná výzva.


Jedna maminka chce svojí dceři udělat radost k narozeninám. Romana Pešlová si pro svoji handicapovanou dceru přála jako překvapení kupu pohlednic od posluchačů rádia Impuls. Sice rádio neposlouchám, ale to snad není na závadu.


Iva má ráda koně.
Pohled s koňmi jsem doma nenašla, do papírnictví se nedostanu, ale i tak jsem chtěla té dívence udělat RADOST.


Poprosila jsem holky, bráchu, Betynku a křečky, aby mi s přáníčky pomohli.
Do obálky jsem vložila celkem pět pohledů s přáníčky k narozeninám.


Kéž Ivě i její mamince udělají velkou RADOST.


A pokud byste se chtěli i vy zapojit, zde je odkaz a podrobnosti:

http://poslitodal.impuls.cz/iva-peslova-pohlednice-k-narozeninam.html

12 komentářů:

  1. Tak tomu se říká přenos myšlenek -my tedy Impuls posloucháme celý den. A i já vybrala dnes přání a zítra ho odneseme na poštu.Strašně se mi ten nápad maminky líbí -Iva bude mít báječné narozeniny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Slzičko, ano, i mně se ten nápad moc líbí, je úžasný.

      Vymazat
  2. já bych poslala, kde tam je adresa? Nějak nevím:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adresa je: Iva Pešlová, Rádio Impuls, Ortenovo náměstí, Praha 7.

      Vymazat
  3. Nahoru - dolů, viď?
    Mám s tebou velkou radost z tvých výletů. A hned na to Bobíky. Ale tak to, holt chodí. Jednou dole, jednou nahoře. Jen ty bys potřebovala nahoře vydržet trošku dýl nebo alespoň časteji.
    Pohled pošlu.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky poslouchám Impuls :-) a článek jsem nasdílela na FB aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Sundá Jeník vůbec někdy ponožky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne. Tedy akorát do vany, proč?

      Vymazat
    2. Protože sám rád chodím doma bos a nesnáším ponožky. Divím se lidem, kteří nemohou být doma bez ponožek. :D

      Vymazat
  6. Podařilo se mi nakoupit pěkné pohlednice s koňmi. Každý z těch koníků nese Ivě něco jiného. Jeden zdraví, druhý důvody k úsměvu, třetí pomůže, aby se všechno dařilo a další třeba zahání smutky :-) Poprosila jsem Ivy maminku o přímou adresu a pohlednice v obálce jsem dnes taky poslala. Snad přinesou radost... Děkuju za tip :-)

    OdpovědětVymazat

Prosím, nepište mi nechutné, vulgární a urážlivé komentáře, já vám je také nepíšu.
Byla bych vám vděčná, kdybyste se podepsali, občas nemám chuť zveřejňovat anonymy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...